Rimmligt pris??

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • mighty mattis
    • January 2006
    • 74

    Rimmligt pris??

    Hej!
    Jag har efter en tids uppehåll blivit sugen på att dra igång ett akvarium igen. Mycket inspirerande bilder och texter på zoopet. Då det jag äger är i ganska dåligt skick och en bra bit för stort för min bostad så jag funderar på att inhandla ett nytt. Har tittat på ett som låg på omkring hundra liter inklusive all teknik och bänk för 1600 kr. Akvariet var i helglas och bänken var en svart träbänk. Låter priset rimligt tycker ni? Kanske finns det billigare alternativ i någon onlineshop? Möjligen vet någon var priserna ligger i Halmstad där jag bor? Jag tycker personligen det verkar överkommligt men skulle förstås inte tacka nej till ett billigare. Undervattensvärlden intresserar mig mest så aspekter som ram eller helglas eller bänkens(trå eller metallställning) utseende har ingen större betydelse. Tacksam för svar.
  • el_pako
    • November 2005
    • 276

    #2
    om du kollar igenom annonser så kan du hitta för betydligt lägre pris =)

    Kommentar

    • Raven
      • February 2005
      • 15385

      #3
      895kr får jag betala i min lokala zoobutik för 112liter med all teknik dock ingen möbel.
      LänkGalleri (reviderad 21-05-06)
      Faktatråd Om AkvarieVatten
      Växtakvaristernas Paradis

      Kommentar

      • santa
        • December 2005
        • 504

        #4
        Jag fick tag på ett 400L med bänk,ramp,pumpar och ett gäng fisk för 1000:- via www.blocket.se så det finns massor av billiga burkar där.Är man villig o resa ett par mil.Jag bor själv i västerås o här finns det inte mycket billigt men åkte till stockholm o köpte priv där,har köpt alla mina där.
        Min hemsida http://santanagti.mine.nu

        Kommentar

        • David.C
          • October 2003
          • 50

          #5
          Man skulle kunna tro att det var min annons du sett... (Fast mitt är ju iofs ALU, och du skriver helglas...) Jag skall kanske ta bort den, den är ju inte riktigt aktuell. Jag hade väl skrivit ca SEK 800 karet med ramp och så men utan bänk och det var väl i överkant gissar jag eftersom ingen köpt det av mig ännu. Nu har jag dock snyggat till det till den grad att... Jag vill ha en tusenlapp för det, vilket antagligen betyder att jag tvingas behålla det Kanske man skall slänga upp en bild eller två och få det värderat av sina medakvarister? Finns det någon existerande tråd för sånt?

          Kommentar

          Arbetssätt...