AM-Top ytterfilter 1200 L/t--pris??

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • fabiaRS
    • November 2005
    • 193

    AM-Top ytterfilter 1200 L/t--pris??

    vad kan man få tag på detta filter för den billigaste penningen..det billigaste jag har hittat är på akvarieshopen 1216kr +frakt
  • drd
    • March 2004
    • 5586

    #2
    Du hittar nog det flera hundralappar billigare på zoosaker i staffanstorp närmare bestämt kostar det 743:-
    Dessvärre vet jag inte hur snabbt du får det levererat därifrån men billiga är dom.
    Kom ihåg att behåll filtret efter du hämtat det på posten för det var nån som hade strul efteråt när han hade ångrat att han köpt de och skulle skicka tillbaka det.

    www.zoosaker.se
    Senast redigerad av drd; 18 December 2005, 14:41.
    ________________________________________________

    Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

    Kommentar

    • fabiaRS
      • November 2005
      • 193

      #3
      jag hade väl för avsikt att behålla det..har ett am-top 600 som har fungerat klockrent i över ett år..så jag har inget ont att säga om AM-Top..tycker det funkar bra

      Kommentar

      • fabiaRS
        • November 2005
        • 193

        #4
        såg att dom tog ut en avgift på 10% om man skickar tillbaka nåt..men det ska väl inte vara nåt problem..vet ju vad jag vill ha å då har jag ju föravsikt att behålla det

        Kommentar

        • drd
          • March 2004
          • 5586

          #5
          Jag har oxå ett am-top 3337 filter som snurrar kalasfint sedan ett år och lite till bredvid mitt 540 kar

          Köpte dock mitt på ciklidcentret i köpenhamns utkant för 349:- dkr.

          Har även ett par luftpumpar från am-top med dubbla utgångar som är tysta och bra hittils till mina skumpatronfilter i yngelkaren.
          ________________________________________________

          Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

          Kommentar

          • hansh
            • May 2004
            • 269

            #6
            Jag köpte min AMtop3337 på zoosaker.se och är himlarns nöjd med den butiken och servicen därifrån. Jag beställde på helgen och fick leveransen på onsdagen eller torsdagen veckan efter. Helt normal leveranstid med andra ord.

            /hansh
            Intresserad av grod och kräldjur? Dalarnas Herpetologiska Förening - DHF

            Kommentar

            • HQI
              • November 2004
              • 207

              #7
              AM-Top

              Ursprungligen postat av fabiaRS
              vad kan man få tag på detta filter för den billigaste penningen..det billigaste jag har hittat är på akvarieshopen 1216kr +frakt
              Zoosaker i Staffanstorp har de billigaste Am-top i Sverige (1200L/tim= 750:-), men tyvärr håller han på att lägga ner butiken p.g.a sjukdom el. pers.skäl. Kolla på www.zoosaker.se, kanhända det finns några kvar.
              HQI

              Kommentar

              • Malplacerad
                • April 2005
                • 257

                #8
                Ursprungligen postat av HQI
                Ursprungligen postat av fabiaRS
                vad kan man få tag på detta filter för den billigaste penningen..det billigaste jag har hittat är på akvarieshopen 1216kr +frakt
                Zoosaker i Staffanstorp har de billigaste Am-top i Sverige (1200L/tim= 750:-), men tyvärr håller han på att lägga ner butiken p.g.a sjukdom el. pers.skäl. Kolla på www.zoosaker.se, kanhända det finns några kvar.
                Trist om det stämmer, har bara gott att säga om zoosaker.
                http://www.zoonen.se/minzoon.asp?oid=401577

                Kommentar

                • heljis

                  • June 2003
                  • 1150

                  #9
                  Annars tar pwss dryga 800 har jag för mig. Kanonbutik det med!
                  Martin Heljedal

                  They can kill us. But they can't eat us, that's against the law.

                  Kommentar

                  • Malplacerad
                    • April 2005
                    • 257

                    #10
                    HQI
                    Är du säker på att zoosaker ska upphöra, var in på deras sida idag och det står ännu inget om det på hemsidan?
                    http://www.zoonen.se/minzoon.asp?oid=401577

                    Kommentar

                    Arbetssätt...