Dala Zooline / Ocean akvarie?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Gimbo
    • January 2005
    • 2734

    Dala Zooline / Ocean akvarie?

    Hej!

    Jag sitter här i beställartider just nu. Ska ha ett 375L kar. Men så vet jag inte om jag ska ha ett Ocean eller ett Dala/Zooline. Jag tar för att kvalitén inte skiljer sig på dem.

    Men, jag är nyfiken på vilket av dem som har den tunnaste ramen runt akvariet? Eller är de rent av lika på båda?
    -Låt din hobby bli en besatthet. /Gimbo.
  • Redbullen
    • April 2005
    • 1129

    #2
    Ursprungligen postat av Gimbo
    Hej!

    Jag sitter här i beställartider just nu. Ska ha ett 375L kar. Men så vet jag inte om jag ska ha ett Ocean eller ett Dala/Zooline. Jag tar för att kvalitén inte skiljer sig på dem.

    Men, jag är nyfiken på vilket av dem som har den tunnaste ramen runt akvariet? Eller är de rent av lika på båda?
    Dom är relativt lika båda två.
    Jag vet om en snubbe som gör bra kar med väldigt liten men bra alu ram, och en "normal" storlek också...

    Skicka ett PM om du är intresserad

    Mvh Peter

    Kommentar

    • Gimbo
      • January 2005
      • 2734

      #3
      Jag får tacka så mycket för erbjudandet.
      Fast jag tänkte lägga in en snabb beställning till pwss på ett paket. Men, vet inte än vilket av dem jag tar.
      -Låt din hobby bli en besatthet. /Gimbo.

      Kommentar

      • bobbyfuller
        • October 2005
        • 538

        #4
        Ursprungligen postat av Gimbo
        Jag får tacka så mycket för erbjudandet.
        Fast jag tänkte lägga in en snabb beställning till pwss på ett paket. Men, vet inte än vilket av dem jag tar.
        vadför vill du ha med aluram? jag går oxå här och funderar på ett 375 liters från pwss men jag har kollat in ett aquael på 375.
        bobbyfuller
        **Juwel Trigon 190L**
        If you are an Elvis fan, no explanation is necessary.
        If you are not an Elvis fan, no explanation is possible.

        Kommentar

        • Gimbo
          • January 2005
          • 2734

          #5
          Jadu... Jag tycker helt enkelt att ett alu.ram är stilrent och snyggt. Passar bra till min inredning.
          -Låt din hobby bli en besatthet. /Gimbo.

          Kommentar

          Arbetssätt...