SACEM External filter Marathon 1000

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bucket
    • February 2004
    • 1020

    SACEM External filter Marathon 1000

    Aqua Nova Automatic Fish Feeder electronic,5904378733193,Aqua-Nova,N-FEED,,for up to 5 feedings per day,aquarium,aquaristic,aquaristik,aquaristikshop


    Nån som har någon erfarenhet av dessa filter?

    funderar på att köpa ett sånt..

    Det ligger i min prisklass

    man kan väl fylla det med filtermatta (kuber)

    vad tror ni?
    Senast redigerad av Bucket; 21 October 2005, 13:27.
    jävla massa akvarium!
    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=362871
  • NiXoN
    • December 2003
    • 2068

    #2
    Jag har ett 1500marathon stående i ett hörn...
    Det finns inte mycket bra att säga om detta filter förutom priset.

    Jag skulle endast rekomendeta det till nån som har en odlingsanlägning i källaren.
    Ifall man bestämmer sig för att köpa dehär filltret så bör man köpa en ny rotor direkt, då orginalet är mer eller mindre ocentrerat och skramlar hejdlöst. Jag antar att detta gäller dom flesta filter då de såg ut som om gjutningen var fel. Dom rotorer man får som reservdelar är betydligt bättre men låter fortfarande en del.
    Mitt tipps är nog att försöka spara pengar och hitta ett bra filter från nån ledand tillverkare.

    Mvh NiXoN

    Kommentar

    • Bucket
      • February 2004
      • 1020

      #3
      Ursprungligen postat av NiXoN
      Jag har ett 1500marathon stående i ett hörn...
      Det finns inte mycket bra att säga om detta filter förutom priset.

      Jag skulle endast rekomendeta det till nån som har en odlingsanlägning i källaren.
      Ifall man bestämmer sig för att köpa dehär filltret så bör man köpa en ny rotor direkt, då orginalet är mer eller mindre ocentrerat och skramlar hejdlöst. Jag antar att detta gäller dom flesta filter då de såg ut som om gjutningen var fel. Dom rotorer man får som reservdelar är betydligt bättre men låter fortfarande en del.
      Mitt tipps är nog att försöka spara pengar och hitta ett bra filter från nån ledand tillverkare.

      Mvh NiXoN

      Okej.. tusen tack för svaret.

      Det blir väl att satsa på ett Eheim iallafall
      jävla massa akvarium!
      http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=362871

      Kommentar

      Arbetssätt...