Vad trivs firrar bäst i?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Peppz
    • October 2005
    • 133

    Vad trivs firrar bäst i?

    Ska handla nytt kar och jag väljer mellan ett med rak ruta på 240l och ett med välvd ruta på 216liter. I detta tänkte jag har ett par stora slöjstjärtar.
    Diffar 24liter volym men gör det nån större skillnad?
    Dessutom så är det med välvd ruta inte lika djup, utom mitt på då.
    Vad tycker ni?
    Har lagomt mycket beslutsångest
    Senast redigerad av Peppz; 20 October 2005, 00:22.
    Salt för hela slanten!
  • Tropfrog
    • October 2002
    • 8078

    #2
    Välj du det som du tycker är snyggast, slöjstjärtarna lär inte protestera. Visst är större kar att föredra, men jag skulle lätt välja bort de 24 literna om jag tyckte att det var ett snyggare kar.
    MVH
    Magnus
    min zoon

    Kommentar

    • Peppz
      • October 2005
      • 133

      #3
      Ursprungligen postat av Tropfrog
      Välj du det som du tycker är snyggast, slöjstjärtarna lär inte protestera. Visst är större kar att föredra, men jag skulle lätt välja bort de 24 literna om jag tyckte att det var ett snyggare kar.
      MVH
      Magnus
      Okay.
      Jag vet inte vad jag tycker är snyggast, gillar djupet med rak ruta men tycker rutan är tråkigt, samtidigt tycker jag välvd ruta är snyggare än rak, men saknar djupet. Tack för ditt svar iaf!
      Salt för hela slanten!

      Kommentar

      • sunkan aspidoras
        • June 2005
        • 925

        #4
        tycker personligen at dom ser lite ut som en tv..... men smaken är som...

        Okay.
        Jag vet inte vad jag tycker är snyggast, gillar djupet med rak ruta men tycker rutan är tråkigt, samtidigt tycker jag välvd ruta är snyggare än rak, men saknar djupet. Tack för ditt svar iaf![/QUOTE]

        Kommentar

        • Peppz
          • October 2005
          • 133

          #5
          Det blir nog med rak ruta.
          Jag verkar få bra pris på 240liters sådant.
          Salt för hela slanten!

          Kommentar

          Arbetssätt...