Juwel Trigon 350

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Inka
    • July 2005
    • 1233

    Juwel Trigon 350

    Hallå! Skulle vilja ha ett sådant så småningom och undrar nu om det finns nånstans man kan få det lite billigare. Om vi köper det häruppe kommer det att kosta drygt 10 000 spänn och det känns lite hårt. Samtidigt kanske frakten blir svindyr om jag beställer nånstans ifrån... Någon som har en idé?
    Tre akvarium, 350 l och 2x240 l, fyra huskatter, attan så många fåglar och två belgisk vallhund/groenendael

    www.kvitter.n.nu
  • heeke
    • April 2003
    • 5033

    #2
    Alla nya kar är billigare i Göteborgstrakten.
    Men vart ligger "här uppe"?
    heeke's blogg :: Näringskalkylator v0.33 :: Volymkalkylator v0.21 :: Galleri

    Kommentar

    • Inka
      • July 2005
      • 1233

      #3
      Luleå.
      Vad finns det mer för snygga akvarium i hörnmodell förresten? Alla är ju inte lika dyra som Juwel.
      Tre akvarium, 350 l och 2x240 l, fyra huskatter, attan så många fåglar och två belgisk vallhund/groenendael

      www.kvitter.n.nu

      Kommentar

      • Peppz
        • October 2005
        • 133

        #4
        Ursprungligen postat av Inka
        Luleå.
        Vad finns det mer för snygga akvarium i hörnmodell förresten? Alla är ju inte lika dyra som Juwel.
        Guldfisken (i Luleå) har finfina priser på juwel.. Har visst haft nån kampanj nyss oxå. Ba knalla in å prata lite me dansken
        Flodströms i Rosvik har bra priser på Wromak dessutom.
        Salt för hela slanten!

        Kommentar

        • Inka
          • July 2005
          • 1233

          #5
          Ja! Det var bra priser på Guldfisken! Fast priserna varierar en del sa han... Kollade upp på alla akvariebutiker i stan.
          Det bästa av allt är att jag fått tag i ett begagnat för 5000! Nu är jag lycklig! Får hem det nästa vecka.
          Tre akvarium, 350 l och 2x240 l, fyra huskatter, attan så många fåglar och två belgisk vallhund/groenendael

          www.kvitter.n.nu

          Kommentar

          • becky_be
            • August 2005
            • 473

            #6
            Jag skulle också vilja ha ett sådant akvarium
            Men det blir inga fler för mig förrän jag flyttat. Det går proppar för mig när jag pluggar in nya apparater...
            @-{-{--
            Rebecca

            Kommentar

            • vance
              • December 2004
              • 872

              #7

              7560:- för trigon 350, dom skickar med bussgods, vet dock inte vad det kostar
              Bara döda fiskar simmar med strömmen

              Kommentar

              • becky_be
                • August 2005
                • 473

                #8
                Ursprungligen postat av greken
                http://www.herkuleszoo.se/akvaristik.html
                7560:- för trigon 350, dom skickar med bussgods, vet dock inte vad det kostar
                Den sidan ska jag lägga till på favoriter för framtida köp. Ska bli något nyköp till våren
                @-{-{--
                Rebecca

                Kommentar

                Arbetssätt...