12 milimeters kostade 2800 kronor/km hos min lokala glasmästare. Han sa dock att det finns olika kvaliter a, b, c, och att akvariumglas ofta är importerat från tjeckien eller israel med en lägre kvalite. Han gav mig något nummer till ett företag som visst specialicerade sig på akvarium, ska ringa dit senare.
Ursprungligen skickat av Barr
12 milimeters kostade 2800 kronor/km hos min lokala glasmästare. Han sa dock att det finns olika kvaliter a, b, c, och att akvariumglas ofta är importerat från tjeckien eller israel med en lägre kvalite. Han gav mig något nummer till ett företag som visst specialicerade sig på akvarium, ska ringa dit senare.
hoppas verkligen att du menar m2.
iof, det vore annars väldigt trevligt med så billigt glas.
det beror på vilka kontakter som du har skall bygga 1000 l 2400 70 60 i 15 mm som kostar mig för glaset ca 1500 svkr pluss en alu ram som en kompis skall svetsa i hopp obs det är kompis pris
Ursprungligen skickat av janne dansk
det beror på vilka kontakter som du har skall bygga 1000 l 2400 70 60 i 15 mm som kostar mig för glaset ca 1500 svkr pluss en alu ram som en kompis skall svetsa i hopp obs det är kompis pris
tjena jag var och hämtade glas i dag och det var inte rätt pris min kompis trodde att det var rätt pris MEN det var det inte det var 112 kr m2 så jag blev väldig glad ett 1000 l 15 mm kostar mig i glas räknat 753,13 ink moms ## ha ha ha ##
jag har en kompis som jobbar på en stor glasgrosist en engelsk firma här i sverige så det är personalköp men man kan ju inte köpa glas till det priset varje vecka
Kommentar