Lysrör t5 till 240 juwel
Kollaps
X
-
-
Ah, förlåt de har bara T5 amaturer som är direkt kompatibla med Juwel. (Ser inga LED varianter).
Då försvinner poängen.. (men de går att serva.)
Dessa bör passa ditt akvarium:
https://www.iquaticsonline.co.uk/pro...th=a9-1047mm42
De har en bra service avd som man kan chatta med så att man får rätt vara. Surt om det blir fel ifrån England..
är den passar till min 240 liter juwel ?? Jag ska fråga. Är den rätta passar min 240 l juwel ska den inte bli varmt ?? Är nyfiken på. Ska jag byta bara mitten inte lucka fram o bak ?? Är den bra än T5 ??Senast redigerad av Klas Bengtsson; 01 November 2021, 15:13.Kommentar
-
Köpte den med led lys rör innehåller paket eller jag väljer på färg ?? Vill veta också. Vad vatten skillnad från t5 lys rör 2x54 watt mot LED 2x21W ?? Är sämre varmt ??Kommentar
-
Vill veta mer och nu på den 27 grader med T5 juwel dayligh high lite t5 1047 kör utan dropvärm och. Inne här ca 22.5 grader.. Vill veta hur din hemma inomhus och din akvarium på den .. kostar det allt bara 1499 kr eller hur ??Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Multilux LED till Rio 240. Inbyggnadsbelysning JUWEL Multilux LED 2x21W 120cm - köp på HORNBACH.seKommentar
-
-
I rampen så är det som du säger två olika lysrör med lite olika spectra.
Jag tänkte inte mycket på det o det blev bra.
(Blev som det blev)
Jag kollade nu o det råkar vara Nature bak.
Men bry du dig inte om hur jag råkar ha det, för du kan testa själv genom att vända rampen så att sladden går ut till höger eller vänster sida. För att utröna vad DU tycker att dina växter och djur ser snyggast ut.
Kommentar
-
I rampen så är det som du säger två olika lysrör med lite olika spectra.
Jag tänkte inte mycket på det o det blev bra.
(Blev som det blev)
Jag kollade nu o det råkar vara Nature bak.
Men bry du dig inte om hur jag råkar ha det, för du kan testa själv genom att vända rampen så att sladden går ut till höger eller vänster sida. För att utröna vad DU tycker att dina växter och djur ser snyggast ut.
Kommentar
Kommentar