Råd angående BTN

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • peter.nockner
    • April 2015
    • 77

    Råd angående BTN

    Tänker köpa en hel bakgrund till baksidan, och komplettera med moduler till sidorna och kanske någon till botten.

    men jag skulle vilja ha Tanganyika "varianten" till baksidan.

    min fundering är då att det inte kommer att se naturligt ut med modulerna eftersom de är såpass annorlunda i gämförelse med Tanganyika bakgrunden, jag tror det blir snyggare med malawi bakgrunden. Vad tror ni ?
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Jag tror inte att man tänker så mycket på skillnaden. Genom årens lopp har jag ett par gånger haft BTN Tanganyika i ett akvarie och då oftast kompletterat med någon modul och "ingen" (nästan bara jag som) har reflekterat över att de har olika struktur.
    det är ju detsamma som man ändå har en del stenar i akvariet och de är ju aldrig "identiska" med bakgrunden men det stör ju ändå inte.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • peter.nockner
      • April 2015
      • 77

      #3
      Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
      Jag tror inte att man tänker så mycket på skillnaden. Genom årens lopp har jag ett par gånger haft BTN Tanganyika i ett akvarie och då oftast kompletterat med någon modul och "ingen" (nästan bara jag som) har reflekterat över att de har olika struktur.
      det är ju detsamma som man ändå har en del stenar i akvariet och de är ju aldrig "identiska" med bakgrunden men det stör ju ändå inte.
      Okej vad bra, tack för svaret.

      Kommentar

      Arbetssätt...