Belýsning Juwel Rio.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ryskbompa
    • August 2012
    • 930

    Belýsning Juwel Rio.

    Först och främst skulle jag vilja be om ursäkt för att jag inte kan trycka "Enter". x) Jag har gjort en astronomisk upptäckt vårsolen lyser in på en liten del av karet OCH DÄR har min HC kuba och dvärghårgräset tagit fart utav ... skitnajs tyckte jag, nu till frågan. Ni som kör plants och juwel kar. Någon som har meckat dit mer ljus? eller bytt ramp? Såg någon snubbe som hade lagt dit en till juwelramp men den iden funkar inte i mitt kar då min bakrund tar i. Jag surfade runt lite och kikade på Mattias aquascape Hagen glo t5 ramperna verkar najs och prisvärda, tror ni de skulle se bedrövligt ut på ett juwel rio 180? MVH Rikard
  • Einarsson
    • May 2012
    • 2956

    #2
    Mitt kar har ju 2 ramper. de ligger ju bara jämte varandra, 4x 54W lr vad det är. 52? aja, sak samma. Men ditt kanske inte får plats med det. Jag har också bakgrund men den är inte ivägen för dom då den inte är tillräckligt hög, beror ju på såklart. : )

    Hur som hur så borde det väl inte bli fulare på ett juwel än något annat kar egentligen om du köper en ny snygg ramp. :-)
    350L Diskus

    Kommentar

    • Ryskbompa
      • August 2012
      • 930

      #3
      Jag kapade ur bakrunder för mittenstaget, så den sträcker sig 2cm från kanten på karet. Jag har kollat runt lite och jag ser inga som sätter andra ramper på juwel. Tänkte mest på fanerkanten högst upp, om det skär sig med dom andra ramperna .P

      Kommentar

      Arbetssätt...