dennerle?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #16
    Ursprungligen postat av lillfrasse
    Jätte offtopic japp stämmer hörde han varit på någon kurs med dig antar det var zoorf eller så.
    Ännu mer offtopic - nej det var Akvaritekniks - men jag har känt Dennis och hans fru sedan åttiotalet.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      #17
      Ursprungligen postat av ansjo
      Jag har beställt hem 5 kar utan ett enda missöde. En belysning var glapp i, men efter ett mail hade jag en ny belysning utanför dörren efter några dagar utan kostnad. Den gamla fick jag behålla som jag sedan fixade glappet i.
      Bra kommunikation och säker betalning har gjort att jag handlar ganska ofta där.
      Det tar ca 6 arbetsdagar från beställning tills paketet är utanför dörren, så se till att du har någon hemma som kan ta emot paketet då jag inte vet vad som händer annars. Man får säkert hämta ut det eller ringa fraktfirman, någon som vet?

      Jag är inte sponsrad av aquaristic, även om det kanske låter så...
      Fast ännu snabbare, säkrare, billigare och trevligare är självklart att åka med på västresorna
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • roosterboy
        • September 2010
        • 1094

        #18
        Ursprungligen postat av ansjo
        Jag har beställt hem 5 kar utan ett enda missöde. En belysning var glapp i, men efter ett mail hade jag en ny belysning utanför dörren efter några dagar utan kostnad. Den gamla fick jag behålla som jag sedan fixade glappet i.
        Bra kommunikation och säker betalning har gjort att jag handlar ganska ofta där.
        Det tar ca 6 arbetsdagar från beställning tills paketet är utanför dörren, så se till att du har någon hemma som kan ta emot paketet då jag inte vet vad som händer annars. Man får säkert hämta ut det eller ringa fraktfirman, någon som vet?

        Jag är inte sponsrad av aquaristic, även om det kanske låter så...
        låter ju fantastiskt. Nej tack för tipset
        Detta måste kirras ASAP!
        Sen måste jag säga att dom var ju RIKTIGT billiga. Inte bara på Dennerle, så det blir nog en riktigt massa grejer som beställs därifrån.
        Återigen, tusen tack
        All we are, we are.

        Kommentar

        • roosterboy
          • September 2010
          • 1094

          #19
          Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
          Fast ännu snabbare, säkrare, billigare och trevligare är självklart att åka med på västresorna
          haha jo fanken, får bli till att fixa så man blir goldie efter jul, och haka på sen!
          All we are, we are.

          Kommentar

          • roosterboy
            • September 2010
            • 1094

            #20
            oj, nu såg jag att sidan fanns på engelska med ^^
            All we are, we are.

            Kommentar

            • Kjell Fohrman
              Administrator

              • December 2001
              • 48148

              #21
              Ursprungligen postat av roosterboy
              haha jo fanken, får bli till att fixa så man blir goldie efter jul, och haka på sen!
              Betala in direkt och haka på resan till planted aquarium i slutet av januari
              Akvaristiska hälsningar
              Kjell
              Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
              Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

              Kommentar

              • roosterboy
                • September 2010
                • 1094

                #22
                Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                Betala in direkt och haka på resan till planted aquarium i slutet av januari
                Du talar med en ung man, fattigare än hararna som skuttar på hans baksida! ;D
                All we are, we are.

                Kommentar

                • ansjo
                  • November 2005
                  • 29967

                  #23
                  Ursprungligen postat av roosterboy
                  haha jo fanken, får bli till att fixa så man blir goldie efter jul, och haka på sen!
                  Bara du anmäler dig till resan innan jul så...
                  /Anders

                  Medlem i NCS - givetvis!

                  Kommentar

                  Arbetssätt...