Måtten finns inte på akvarium

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ciklid_
    • June 2009
    • 21

    Måtten finns inte på akvarium

    Hej!
    Jag har letat efter ett möbelakvarium med måtten 130 cm lång, 50 cm brett och 60 cm högt (cirka 300-350 liter), men jag kan inte hitta ett sånt akvarium nånstans, märkligt tycker jag. Så jag undrar om det finns nån hemsida där man kan beställa sitt eget akvarium efter de måtten man vill ha? Man gör sitt eget akvarium helt enkelt. Om de är nån som vet var man kan beställa sitt eget akvarium eller där det finns ett möbelakvarium med dem måtten så är det bara att svara

    MVH Ebbe!
  • Kjell Fohrman
    Administrator

    • December 2001
    • 48148

    #2
    Det finns flera i Sverige som tillverkar måttbeställda akvarier som Åleds Akvarium (Halmstad), Lyseakvarier (Lysekil), Akvarielagret och Globefish i Stockholm etc.
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

    Kommentar

    • Maria - Sjöjungfru

      • January 2004
      • 4236

      #3
      Juwels Rio 300 kommer ju ganska nära, lite kortare bara.

      Visst kan man måttbeställa akvarium, men det blir svårare med möbelakvarium.
      Maria - Sjöjungfru

      Kommentar

      • Sleaper

        • September 2008
        • 2894

        #4
        Eheim/MP har ett möbelakvarium som visserligen är 130X60X60cm (460l). Underbara mått/proportioner och i övrigt riktigt snyggt kar. Säljs på Hornbach bl.a.

        Kommentar

        • ciklid_
          • June 2009
          • 21

          #5
          Okej tack för svaren

          Kommentar

          Arbetssätt...