Har hittat: SODASTREAM er flaskan på 22liter och påfyllbar. Hur länge räcker en sån?? och vad kostar det att fylla på?? är det samma öppning på alla så det går att koppla den till utsrömmaren? är det lätt?
Har hittat: SODASTREAM er flaskan på 22liter och påfyllbar. Hur länge räcker en sån?? och vad kostar det att fylla på?? är det samma öppning på alla så det går att koppla den till utsrömmaren? är det lätt?
Sodastream-flaskorna är ett dyrt sätt att fylla på - enda fördelen är att det brukar vara lätt att hitat påfyllnadsställen.
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Tror jag hadde nån "partylagret" eller liknande butik här i stan innan som "sålde" dem för 90-100 spänn, och då var 50'lappen "pant", så lämpligen handlade man på sig så många man behövde, o sen bara bytta man dem för refill kostnaden fortsättningsvis.
Jag fick två tubar gratis + en gammal maskin och en jäkla massa glasflaskor men jag använder den bara till att kolsyra vatten till mig själv =)
Om man ska ha det till akvarierna blir det väl ett jäkla jobb!?
"Om du inte kan säga nåt snällt så säg ingenting alls" // Stampe
Den på bilden på sidan liknar inte dom flaskorna som sitter i dom "nya" sodastreammaskienrna... Detta kan möjligtvis vara sådana som satt i "orginalet" och det skulle kunna vara anledningen til att dom får säljas...
Kommentar