Hej!
Jag överväger att köpa ett ytterfilter till mitt juwel 240l med malawi o eventuellt ta bort innerfiltret. Lite mer plats
!Jag går också i funderingar på att köpa ett större akvarie efter jul runt 500l som också ska va malawi i. Tycker egentligen inte om ytterfilter men tänkte ge det en chans iallafall o i det stora är det nästan ett måste.
Så nu undrar jag vilka ytterfilter ni med lite erfarenhet kan rekommendera?
Jag har tittat på fluval o eheim men kan alldeles för lite för att kunna bedömma vilka modeller som är bra eller inte, vet inte om kvaliteten skiljer mellan eheim o fluval heller?
Jag vill ha ett så effektivt o tyst filter som möjligt, lätt att sköta o så bra rening som möjligt och givetvis bra kvalite
!.
Är jätte tacksam för tipps gärna fördelar/ nackdelar fluval vs eheim. Mvh Peo
Jag överväger att köpa ett ytterfilter till mitt juwel 240l med malawi o eventuellt ta bort innerfiltret. Lite mer plats

Så nu undrar jag vilka ytterfilter ni med lite erfarenhet kan rekommendera?
Jag har tittat på fluval o eheim men kan alldeles för lite för att kunna bedömma vilka modeller som är bra eller inte, vet inte om kvaliteten skiljer mellan eheim o fluval heller?
Jag vill ha ett så effektivt o tyst filter som möjligt, lätt att sköta o så bra rening som möjligt och givetvis bra kvalite

Är jätte tacksam för tipps gärna fördelar/ nackdelar fluval vs eheim. Mvh Peo
Kommentar