hittade ett häftigt kar på 5000 gallon. någon som vet hur många liter det är?
hur många liter är 5000 gallon ?
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
-
Det hade varit ruggigt fräckt att bygga en enplansvilla med ett kar av den storleken som ett centrum i planlösningen, som en diffus mellanvägg! Med endast Mindre fiskar och stim då självklart inget monsterpatrask!Kommentar
-
Inga småfiskar där inteKommentar
-
Problemet med stora fiskar är att de enligt mig _aldrig_ gör sig till rätta i ett akvarium, möjligtvis om du har en egen sjö hemma men annars kan du inte få någon form av naturlig miljö i ett akvarium, ett större akvarium kan däremot ge dig en bra möjlighet att få små fiskar att agera ut åt alla håll till fullo! du kan bara föreställa dig hur mycket vatten de har i deras naturliga miljö?Kommentar
-
Kommentar
-
ähhh.....ni snackar ju om nanokar.....
kolla länken...skrolla ner lite så ser ni en kille som tar det på allvar....
Remember you are only restricted by the size of your dream. and I dream MEGA GO THE EXTRA MILE ..................IT'S NEVER CROWDED I built my mega and mini mega tanks in the 1994 to 1997 period. My mega tank: I built the tank as an addition to the home and then joined it by putting doors...
.Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
Ibland är jag :Ibland är jag:
Men oftast är jag:
Kommentar
Kommentar