philips aquarelle is tha shit!!!!!!
har städat mitt rum. hittat okända prylar. lite hjälp?
Kollaps
X
-
aha! en banbrytande akvarist som lägger sej i min och ansjos konversation.
trevligt, trevligt.
Jo du har nog rätt. ska shoppa lite på måndagmer grus! nya rör. byter bara ett nu. har så gamla rör så fiskarna får EP-anfall av det nya starka ljuset.
och lite mat tror jag banne mej. för den är typ slut.
Så ska man börja flumma med det där pmdd!
(Pmdd är väl en form av pms fast mycket mycket värre?)
Gonatt!Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
forsätta då? ehh öhh hmm..
Jofan!! de där hundgodiset av kalk eller var det nu var (som inte brinner)
hade man det till nåt eller ska jag slänga?
Jag har några plastbollar i mitt ytterfilter som ser ut som starwars lego ungefär,
är hundgodiset samma sak som legot?Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
Ursprungligen postat av SimonSaysBakaI skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskarKommentar
-
rummet eller akvariet??
rummet är ganska rent tycker jag... tycker inte ni det??
Senast redigerad av karrokaja; 11 July 2009, 11:51.Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
-
Du skulle behöva slipa trägolvet med.
Det som du kallar hundgodis kallas för makaroner och just de du har funkar hyffsat eftersom de är skrovliga och får då större yta som de goda bakterierna kan sitta på och bryta ner en massa gojs.
Nu när du får hem ditt nya ytterfilter så kommer det säkerligen att följa med mer sådant, och det kan vara bra att ha.
/Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
nah kleine du bist ganz lustich!! jag är en riktig hamster... hamstrar upp ett förråd av dubletter på ALLT!
skanner, högtalare, förstärkare, kameraladdare, gamla mobiler osv...
en liten lions hemma hos mejkommer säkert fler saker snart som jag vill ha identifierade.
ok så jag sparar hundmats pastan då. ok... men det är bara kalk?
inget aktivt? som kolet?
Setts inte pasta igen efter ett tag?? jaja...Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
-
Jag lovar jag säger till när vi har gårdloppis hemma
keramiskt??? jaja typ gips eller porsling eller nått. det blir säkert bra
verkar som ett ganska optimalt filtermaterial. stämer det?Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
-
vart är den där max btw? skulle inte du väcka honom? bor ni ihop lr?
Vart sover frugan då?Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
-
vill se hur det såg ut?? http://i623.photobucket.com/albums/t...a/IMG_6314.jpg
har aldrig varit så här rent
Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
-
Det var bara för att du skulle visa upp som du städade.
MaxB har ett par trådar, tex : http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=127991/Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
Kommentar