Zoopetklubb Väst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • amazonfarmen
    • June 2006
    • 508

    Ursprungligen postat av kaj.p
    ok har två cd med 40 låtar i karaoke version de kommer med
    Ska ni ha Karaoke till er DragShow??

    //Calle
    www.goc.se

    Kommentar

    • amazonfarmen
      • June 2006
      • 508

      Ursprungligen postat av Lenmar
      Äsch, ni e inte så känsliga så ni kan få mina utsugna klor när jag e klar med dem !
      HUR fasiken ser era öron ut
      Jag vill se er lyckas påta in en klo i örat!

      //Calle
      www.goc.se

      Kommentar

      • amazonfarmen
        • June 2006
        • 508

        Ursprungligen postat av Thomas&Anna
        Vi glömde en sak om det skulle vara möte hemma hos oss så skulle Kjell kunna låna(rida) våran häst hon är jättesnäll.
        Gunghästar brukar vara snälla

        Säg för fasiken till när denna händelsen ska ske, detta måste ju TV komma och filma, Circus Scott, Släng er i väggen, Här kommer Cowbowen Kjell , eller ??

        //
        www.goc.se

        Kommentar

        • Maria - Sjöjungfru

          • January 2004
          • 4236

          Ursprungligen postat av Lenmar
          Asså..... nu e man ju i matbranschen å så..... å då e man ju lite orolig för att folks magar ska knorra för mycke å så.... å då e min fråga.... NÄR äter vi kräftorna.... Ska vi ta me lite nattamat typ grillkorv eller så???? eller va??? Ska vi komma vid 17 å inte va hungriga eller hungriga som sjutton?
          Ja, du. Kl. 17 blir det nog till att hjälpa till med tak på tältställningen, dukning och lite pyssel tror jag, så vi bänkar oss väl inte på 17-slaget precis. Men se´n é det väl upp till oss själva hur vi lägger upp det. Vet ju hur det blivit med nattamaten nere hos Kaj ju
          CD-spelare skall väl finnas nå´nstans. nema problema.
          Maria - Sjöjungfru

          Kommentar

          • Maria - Sjöjungfru

            • January 2004
            • 4236

            Ursprungligen postat av Thomas&Anna
            Vi glömde en sak om det skulle vara möte hemma hos oss så skulle Kjell kunna låna(rida) våran häst hon är jättesnäll.
            Om jag berättar för min lilla att det finns häst så kan du skriva upp att hon följer med, värre hästtokig än mamsen minsann
            Maria - Sjöjungfru

            Kommentar

            • Maria - Sjöjungfru

              • January 2004
              • 4236

              Ursprungligen postat av kaj.p
              ok har två cd med 40 låtar i karaoke version de kommer med
              Ronja har ju till och med kareokemaskinvariant, om den funkar. Säkert flyttbara oxå
              Maria - Sjöjungfru

              Kommentar

              • admin
                Christian Alfredsson

                • November 2004
                • 11220

                ... och nu vill vi som inte kunde komma se alla bilder.... Det lär drösa med superdeluxedigitalkameror.
                Christian Alfredsson
                Tekniskt ansvarig Zoopet

                Kommentar

                • Kjell Fohrman
                  Administrator

                  • December 2001
                  • 48148

                  Hemma efter en jättetrevlig kväll - foton dyker säkert upp imorgon (hade själv inte kameran med)
                  Akvaristiska hälsningar
                  Kjell
                  Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                  Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                  Kommentar

                  • marcuspajp
                    • July 2004
                    • 448

                    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                    foton dyker säkert upp imorgon (hade själv inte kameran med)
                    Så går det när man köper den dyraste kameran, då vågar man inte använda den

                    Det va synd att jag inte kunde vara med på kräftskivan, men mini-affärsrejset vi hade med lenmar och co. var himla trevligt!
                    Salt är ballt

                    Kommentar

                    • Kjell Fohrman
                      Administrator

                      • December 2001
                      • 48148

                      Ursprungligen postat av marcuspajp
                      Så går det när man köper den dyraste kameran, då vågar man inte använda den

                      Det va synd att jag inte kunde vara med på kräftskivan, men mini-affärsrejset vi hade med lenmar och co. var himla trevligt!
                      Nåja nu har jag ju fått tillbaka den vanliga kamerna också
                      Om Miniaffärsrejset och om hur ni villade bort er i skogarna skämtades det förövrigt glatt om igår kväll

                      Förövrigt verkade det bara vara jag av deltagarna som har vaknat ännu
                      Akvaristiska hälsningar
                      Kjell
                      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                      Kommentar

                      • drd
                        • March 2004
                        • 5586

                        Tittade förbi på skivan ett par timmar och fick avnjuta en fantastisk bananpaj med grym vaniljsås
                        Trevligt att återse lite skoj folk och snacka lite fisk och städprodukter m.m

                        Alltid kul att sjunga lite kräft/snapsvisor, även om jag höll mig från dom hårda skaldjuren.
                        Jag var lite trött på dom efter en skiva på en brygga på stenungsön kvällen innan Tjörn runt, som jag seglade med Hyundai 100 fotaren www.bigswe.com

                        När Kaj vaknar så slänger han säkert upp ett och annat kort från skivan
                        ________________________________________________

                        Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

                        Kommentar

                        • Maria - Sjöjungfru

                          • January 2004
                          • 4236

                          Massor av tackkramizar till alla goa västingar för igår.
                          Maria - Sjöjungfru

                          Kommentar

                          • Kjell Fohrman
                            Administrator

                            • December 2001
                            • 48148

                            Väntar spänt på fotona
                            Akvaristiska hälsningar
                            Kjell
                            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                            Kommentar

                            • Micke
                              • January 2002
                              • 1718

                              Ett stort tack till alla för en trevlig kväll igår, och ett extra stort tack till familjen sjöjungfru!
                              Det blev även tid för lite fiskinköp på vägen hem idag .
                              Bifogade filer
                              Mvh Michael Persson

                              www.ciklider.se - En sida om afrikanska ciklider med över 300 artbeskrivningar.
                              Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

                              Kommentar

                              • kaj.p
                                • June 2002
                                • 2952

                                Ursprungligen postat av Maria - Sjöjungfru
                                Massor av tackkramizar till alla goa västingar för igår.

                                Tack själv Maria o alla andra, stor gästfrihet som vanligt. Tyvärr blev det inte så mycket bilder tyckte alla andra tog så mycket. Men här kommer två iallafall.
                                Bifogade filer
                                Nordiska Diskus Sällskapet
                                Hallandsakvaristerna
                                BAK Gcg Maf NCS

                                Kommentar

                                Arbetssätt...