Hästar, hästar, hästar...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Daniel Blom
    • June 2003
    • 1670

    #31
    Ursprungligen postat av NIC
    Hästar lär ha ett fint matkött...
    Jodå, hästkött smakar lite sött men gör sig utmärkt på grillen. Det tycker även min hästtokiga fyraåriga dotter - hon blev entusiastisk när vi hittade hästbiff på Willys i somras.
    För övrigt är "Sparkad av en häst quarterly" bland det roligaste som Killinggänget gjort. Skulle ge min ena arm för klistermärket "Sparktokiga jättehästar – nej tack!”.
    Det enda du behöver här i livet är okunnighet och självförtroende,
    och framgången är given.
    Samuel Clemens
    Mina bilder

    Kommentar

    • Inka
      • July 2005
      • 1233

      #32
      Ursprungligen postat av Daniel Blom
      Jodå, hästkött smakar lite sött men gör sig utmärkt på grillen. Det tycker även min hästtokiga fyraåriga dotter - hon blev entusiastisk när vi hittade hästbiff på Willys i somras.
      För övrigt är "Sparkad av en häst quarterly" bland det roligaste som Killinggänget gjort. Skulle ge min ena arm för klistermärket "Sparktokiga jättehästar – nej tack!”.
      Hehe. Hästmjölk är också lite väl sött.
      Tre akvarium, 350 l och 2x240 l, fyra huskatter, attan så många fåglar och två belgisk vallhund/groenendael

      www.kvitter.n.nu

      Kommentar

      • NathalieBorgman
        • June 2008
        • 218

        #33
        Ursprungligen postat av Anettejt
        Lite av en solskenshistoria!
        Ja man kan säga att hon är i tredje generation, då min mormor ägde henne först och tog ett föl på henne innan mamma fick henne

        Kommentar

        • NathalieBorgman
          • June 2008
          • 218

          #34
          Har en hemsida om våra hästar : nogg.se/MM
          där jag försöker uppdatera lite om hur dräktigheten får gör de båda betäckta stona och hur träningen går för min ridhäst och för travhästen!

          Kommentar

          Arbetssätt...