Inatt dog min 14 åriga katt, i torsdags vid midnatt upptäckte jag att han lät konstigt, jag hade lekt och borstat honom 2 timmar tidigare och han var jättepigg, förstod inte vad som hade hänt men åkte med honom till veterinären dagen efter, dom trodde att det var kört villket jag också trodde, när dom undersökte honom så hittade dom ett hål i halsen(inuti halsen) men tyckte att vi skulle ge honom en chans med antibiotka kur och smärtlindring, han fick komma med hem.
Han var jättegroggy villket inte var konstigt han var ju 14 och det tar längre tid för gamla katter att piggna till, på lördagen var han lite pigg men inte mycket jag åkte tillbaks för jag visste att jag inte kunnde ge medicin själv eftersom han inte kunnde svälja, han fick dropp och medicin och vi åkte hem, låg hos honom ett tag inatt men i morse hade han gått bort så nu är han borta

Ville bara skriva av mig lite.
Han var jättegroggy villket inte var konstigt han var ju 14 och det tar längre tid för gamla katter att piggna till, på lördagen var han lite pigg men inte mycket jag åkte tillbaks för jag visste att jag inte kunnde ge medicin själv eftersom han inte kunnde svälja, han fick dropp och medicin och vi åkte hem, låg hos honom ett tag inatt men i morse hade han gått bort så nu är han borta

Ville bara skriva av mig lite.
Kommentar