Sorry för utskicket från Tapatalk

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bluewing

    • August 2012
    • 10522

    Sorry för utskicket från Tapatalk

    Uppgraderade Tapatalk. Då dök det upp ett fönster med massa Zoopetfolk. Då skulle jag klicka bort det men missade och klickade skicka. Ingen aning vilka jag skickat reklam till. Sorry. Feta tummar är förklaringen....
    Juwel Vision Sällskapsakvarium 180L , Juwel Vision 450L Diskus, Juwel Vision 450L Asien/Oceanien
    Juwel Lido 120
  • MonkanS
    • December 2011
    • 861

    #2
    Hahaha.. sånt händer så lätt...
    Jag tror ändå inte att jag kan använda det i min gamla sonyfån. Smartfån har jag inga tankar på att skaffa mig. Bakåtsträvare?? Nej, men jag har vad jag behöver i min nuvarande. Telefon- och smsfunktion..
    Juwel 180 l + räkkub aquael 20 l
    http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=155429

    Ordning är till för idioter - Genier behärskar även kaos !!!

    Kommentar

    • PiaJo

      • August 2009
      • 13001

      #3
      Hehe.. jag fick det men jag tänkte jag skulle testa Tapatalken så det gjorde inte så mycket
      /PIA

      Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!

      Kommentar

      • Bygert
        • March 2010
        • 2169

        #4
        Det var nog nåt sånt jag fick ja. Det de som står bakom tapatalk uppenbarligen inte förstått är att såna där tricks och en massa trams i inlägg om att det är skickat via tapatalk, det är inte reklam utan antireklam. Jag har för länge sen dragit slutsatsen att om man ägnar sig åt sånt där så kan inte det där vara nåt att ha, vore det bra grejor skulle det inte behövs.
        Folk är inte så dumma som man tror, de är ännu dummare

        Kommentar

        Arbetssätt...