Flodströms?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Helene&Andreas
    • January 2009
    • 1336

    Flodströms?

    Hej på er alla!

    Har bara en fråga vad alla här inne tycker om Flodströms?
    Har tidigare beställt därifrån utan problem men denna gång är det utöver all kritik! Totalsämst!
    Någon som råkat ut för liknande med detta skitföretag? Har lite planer framöver och kommer absolut INTE beställa från Flodströms då!
    Tur det finns andra!
  • Yokas
    • August 2011
    • 136

    #2
    Det finns en hel del trådar där det pratats om Flodströms. Vanligtvis så kan man läsa att de fåtal positiva erfarenheter från detta företag verkar överskuggas rejält av alla negativa.
    shoop da whoop...

    Kommentar

    • Mathias Nilsson
      • July 2011
      • 6552

      #3
      Flodströms?

      Väntar på en bakgrund..

      Augusti 2011..

      De har nog semester..
      http://mathiasaquariums.blogspot.se/

      "Konsten att tråka ut är konsten att säga allt" - Dante

      Kommentar

      • BFTO
        • February 2013
        • 18

        #4
        Beställde en bakgrund, tog 2-3veckor att få den. Hatar verkligen webbshoppar där det inte står lagersaldo.
        1012,5L Rovfisk

        Kommentar

        • ecco
          • November 2010
          • 500

          #5
          Flodströms....
          Ja inte är det ett bra företag direkt...
          Säger som jag alltid gör.
          HANDLA ALDRIG PÅ FLODSTRÖMS!!!

          Min Flodström historia:

          Sambons blogg om våra akvarium.
          http://mizan3.bloggsida.se/
          Senast uppdaterad bloggen avslutad pga problem med sidan

          Kommentar

          • Samfaran
            • March 2013
            • 44

            #6
            Eftersom att dessa nötter verkar vara i en klass för sig så skulle jag personligen ha kontaktat konsumentverket. Om man dessutom inte får tillbaka grejer man skickar in på reparation och inte får svar ifrån dom så torde det väl gå som bedrägeri?
            Mvh
            Niklas

            En gång Eheim - Alltid Eheim.

            Kommentar

            • Mathias Nilsson
              • July 2011
              • 6552

              #7
              Det är tyvärr inte så lätt :/
              http://mathiasaquariums.blogspot.se/

              "Konsten att tråka ut är konsten att säga allt" - Dante

              Kommentar

              • johnsson_82
                • March 2012
                • 289

                #8
                Kan bara hålla med. Har beställt därifrån en gång och gör aldrig om det-det var problem från början till slut.

                Kommentar

                • Helene&Andreas
                  • January 2009
                  • 1336

                  #9
                  Idag fick jag ett mail från dom att dom markulerat min order efter att jag bett om detta!
                  Jävla ålrens! Sista gången jag beställde från dom!

                  Kommentar

                  • walak
                    • April 2010
                    • 263

                    #10
                    Gjorde en beställning där ifrån för två veckor sedan på ca 7000kr och det första svaret jag fick ang leveransen var att dom var tvungen att beställa ifrån leverantören men det tar bara 2-3 dagar när dom dagarna gått hörde jag av mig då fick jag svaret 3-5 dagar när dom hade gått så hörde jag av mig igen då fick jag svaret att leverantören skulle skicka det på måndag och dom skulle få det på tisdagen och på onsdag skulle dom skicka min order på onsdagen och på onsdag så frågade jag om ordern skulle gå iväg ja fick jag som svar men senare på samma dag fick jag ett mail om att bilen för försenad så dom skulle skicka ordern på torsdagen så jag skickade ett mail på torsdagen och frågade om ordern skulle skickas och då fick jag svaret ja och dom skulle skicka sändningsnumret när ordern var skickad men inget mail fick jag så då skickade jag ett mail på torsdag kväll och frågade om dom hade glömt att maila sändningsnumret men inget svar jag provade att maila på fredagen men inget svar på hela dagen så då tröttnade jag och mailade att jag avbeställde ordern. Så det värkar som dom inte vill sälja något.

                    Kommentar

                    Arbetssätt...