Bollmoras Vårauktion - tusen frågor

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • fairing
    • October 2003
    • 574

    #16
    var ligger detta

    jag bara undrarvar detta ligger jag vet att adressen är dalgränd 4 men vad heter skolan eller vad ni ska hålla till så man vet vad man ska hålla utskick efter tack på förhand lindha
    www.akvarietorget.se

    Kommentar

    • Annika
      • January 2002
      • 2518

      #17
      http://kartor.eniro.se välj karta och sök på Dalgränd 4

      Kommentar

      • micke eklund
        • November 2002
        • 680

        #18
        Ursprungligen postat av fairing
        jag bara undrarvar detta ligger jag vet att adressen är dalgränd 4 men vad heter skolan eller vad ni ska hålla till så man vet vad man ska hålla utskick efter tack på förhand lindha
        Vi håller till i Bollmora föreningsgård vid Tyresö centrum
        http://kartor.eniro.se/query?what=ma...mbols=&ax=&pis=

        Kommentar

        • peppito
          • December 2003
          • 1612

          #19
          Det kommer nog med största sannolikhet förekomma viss skyltning. Det ligger som sagt nästan precis i Tyresö centrum, med bra parkeringsmöjligheter.
          "du ångrar bara det du inte gjorde"

          Kommentar

          • Mogwai
            • November 2002
            • 3021

            #20
            Ursprungligen postat av RÖDLÖGA
            Finns EN plats kvar i brorsans bil från Åkersberga o tillbaks om du vill följa med? Vi kan kanske dela på soppan?
            Tack för erbjudandet, men det var inga problem att han sambon att åka till Tyresö på söndag. Han börjar bli lite nyfniken på de där auktionerna som en annan knallar på och kommer bubblandes därifrån.
            "Finns det fika där ?? Då kan det ju vara trevligt."

            Siktet är inställt på nya växter till 250 litarn samt fiskmat. Jag var lite för sen i agerandet vid loppisen i Haninge så alla vita mygglarver tog slut innan jag hann säga "pannkaka"

            Vi ses i Tyresö på söndag.

            Kommentar

            • peppito
              • December 2003
              • 1612

              #21
              Min sambo skall med för första gången på auktion. Hon skall köpa fisk till sitt nystartade akvarium.
              "du ångrar bara det du inte gjorde"

              Kommentar

              • Annika
                • January 2002
                • 2518

                #22
                Om man tar med sig gods till auktionen måste man då stanna kvar tills auktionen är slut eller går det att ordna på något annat sätt? Måste hem till lillen och kan inte vara kvar till 5-6.

                Kommentar

                • micke eklund
                  • November 2002
                  • 680

                  #23
                  Ursprungligen postat av Annika
                  Om man tar med sig gods till auktionen måste man då stanna kvar tills auktionen är slut eller går det att ordna på något annat sätt? Måste hem till lillen och kan inte vara kvar till 5-6.
                  Jag har ingen stenkoll på hur ekonomidelen funkar men jag gissar att det borde gå att lösa på något bra sätt.
                  Det jag vet är att så fort någon sålt alla sina poster så ropar vår kassör upp den personen för att betala ut pengar.

                  Kommentar

                  • heeke
                    • April 2003
                    • 5033

                    #24
                    Ska på 30-års fest norr om hufudstaden på lördag och sover kvar, kanske borde ta en sväng om tyresö på vägen hem till Eskilstuna på söndagen. Gäller bara att övertyga frun som isf får följa med, och barnvakten som får stanna några timmar till.
                    heeke's blogg :: Näringskalkylator v0.33 :: Volymkalkylator v0.21 :: Galleri

                    Kommentar

                    • RÖDLÖGA
                      • February 2002
                      • 3931

                      #25
                      Ursprungligen postat av Mogwai
                      Vi ses i Tyresö på söndag.
                      Det gör vi.
                      FISHLOVERS
                      Behandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!
                      En glad "svenssonakvarist"

                      Kommentar

                      • micke eklund
                        • November 2002
                        • 680

                        #26
                        Påminnelse

                        Måste bara påminna er som tänkt sälja att ingen inlämning efter kl 11,45 accepteras.
                        Tyvärr så måste vi sätta den gränsen för att auktionen inte ska dra ut på tiden för länge.

                        Kommentar

                        Arbetssätt...