Medlemskväll för MAF hos Akvarietjänst Malmö

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • starman_
    • March 2004
    • 791

    #16
    de gigantiska corydoras var coola men lite dyra om man vill ha en grupp. För min del blev det lite filtermaterial och dr bassler mat....

    Kommentar

    • drd
      • March 2004
      • 5586

      #17
      Våra nykomlingar är inkoppade och glada nu oxå


      Det blev 2 L134 som dock inte var så stora men dom lär växa med tiden och så 2 botior som jag är lite osäker på vilken art det igentligen var.
      Harry sa botia kubotai men jag undrar det....själv tror jag mer på botia histrionica.
      Om dom inte ändrar mönstret radikalt från ungfisk nu på ca 5 cm tills dom är vuxna.
      Fina var dom och inte så überkostsamma heller med 30% rabatt
      Bifogade filer
      Senast redigerad av drd; 26 November 2009, 20:57.
      ________________________________________________

      Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

      Kommentar

      • daniel_i_malmö
        • April 2002
        • 1103

        #18
        Det blev en mycket välbesökt träff med trevligt och trångt mingel mellan akvarierna. Kul att så många dök upp!

        Med 30% på all fisk, växter och lysrör, och 20-25% rabatt på tillbehör var det nog många som gjorde fynd.

        Själv tyckte jag erbjudandet om 3 anubiasplantor för 100 kr var kvällens bästa fynd.

        Nästa MAF-aktivitet är månadsmöte den 10 december. Då kommer ingen mindre än Mr Zoopet Kjell Fohrman och håller ett intressant och tankeväckande föredrag på ämnet 'Är akvaristen miljövän eller miljöbov?'.

        Mer info:
        Senast redigerad av daniel_i_malmö; 26 November 2009, 21:16.
        Malmö Akvarieförening
        no hope, no harm, just another false alarm

        Kommentar

        Arbetssätt...