annonsbörsen

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Goblins
    • February 2003
    • 117

annonsbörsen

Hej!

Jag undrar bara om ni som ligger bakom zoopet kan tänka er att ändra lite i annonsbörsen?

De första jag tittar efter i annonserna är VAR fisken/växten/karet befinner sig. Är de långt bort är de inte aktuellt. Nu måste man läsa annonsen för att se detta. Förut fanns det med som överblick bredvid annonsrubriken.

Vad säger ni?
    /Annelie - Uppsala

240 liter
  • Maria - Sjöjungfru
    • January 2004
    • 4236

Jag har oxå reagerat på detta. Bra idé tycker jag.
    Maria - Sjöjungfru

Kommentar

• erikthur
      • March 2004
      • 9953

Det finns ju en funktion på att söka länsvis i alla fall
      Killies is a lifetime passion

Kommentar

• Kjell Fohrman
        Administrator

• December 2001
        • 48148

Som erikthur skriver så kan man nu söka länsvis i rullgardinsmenyn ovan - alltså t.o.m. direkt från "Första sidan".
        Akvaristiska hälsningar
        Kjell
        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

Kommentar

• Goblins
          • February 2003
          • 117

Ja... de kan man, men de är inte samma sak. De är inte lika översiktiligt. Då måste man söka först på sitt län man bor i, sen i de omliggande. Står de staden bredvid annonsen så blir det mkt mkt lättare att avgöra om annonsen är intressant...
          /Annelie - Uppsala

240 liter

Kommentar

• Kjell Fohrman
            Administrator

• December 2001
            • 48148

Ursprungligen postat av Goblins
            Ja... de kan man, men de är inte samma sak. De är inte lika översiktiligt. Då måste man söka först på sitt län man bor i, sen i de omliggande. Står de staden bredvid annonsen så blir det mkt mkt lättare att avgöra om annonsen är intressant...
            Okej med de tio senaste annonserna är det så , men man missar ju alla gamla annonser.
            Skall dock kolla med Christian om det går att lägga in orten i detta annonssystem - självklart kommer dock länssökningen att ligga kvar, den tycker jag är betydligt mer praktisk och ett snabbare sätt att hitta det man vill ha.
            Akvaristiska hälsningar
            Kjell
            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

Kommentar

• Goblins
              • February 2003
              • 117

De värt att kolla om de går! =)

Tycker de är trevligt att du är så snabb på att svara och uttrycka dina åsikter. Härligt med en sida som man kan få vara med och tycka till i.

Tack för en underbar sida!!
              /Annelie - Uppsala

240 liter

Kommentar

Arbetssätt...