SLUT PÅ DÅLIGA HISTORIER

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Guy Palm
    • March 2002
    • 5720

Lägg av
    Guy
    ,Poecilia,SKS,GOC,

Kommentar

• jarinen
      • February 2003
      • 801

Jäpp , en noggrann övervägning huruvida kategorin "humormania" ska vara kvar eller inte är på sin plats från admins sida, eller en beskrivning av vad som förväntas i kategorin, vad som är tillåtet eller inte, eller helt enkelt en fortlöpande kontroll av innehållet som genererar en del arbete.

En del grejer att fundera på, själv tycker jag dock om sidan ska enbart handla om fiskrelaterade saker, så är det lika bra att ta bort kategorin.

Mvh Jari

Kommentar

• Poseidon
        • February 2003
        • 1255

Jag får inte agera i frågan redaktionen har varit tydliga i sina utlåtande.
        Citat:
        "Antingen slutar du eller så försvinner du, valet är ditt.
        Kjell Fohrman"
        Man måste alltid värdera allting efter ens egen uppfattning och kunskap.
        Ni gör som ni vill… Jag gör som jag vet...

Ha en fortsatt trevligt akvaristisk-dag
        www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=78099

Kommentar

• Oscar Cederqvist
          • November 2002
          • 6546

Reglerna för Humormania är som för resten av forumet, Inga kränkande och stötande inläg. Tycker att vissa skämt har varit och känt på den gränsen. Att man då förbjuder skämt helt och hållet är väl att ta i, men det är ju så det funkar i detta landet tyvärr.
          Oscar Cederqvist

Kommentar

• Quartex
            • November 2003
            • 539

Tragiskt vad ett skämt kan leda till idag.
            Trist tyckte faktiskt oxå det var lite kul att få dra på smilbandet lite...

men, men.......

Mvh Jesper
            To boldly go where no fish gone before!

Kommentar

• Poseidon
              • February 2003
              • 1255

Ursprungligen skickat av mrsonk
              Reglerna för Humormania är som för resten av forumet, Inga kränkande och stötande inläg. Tycker att vissa skämt har varit och känt på den gränsen. Att man då förbjuder skämt helt och hållet är väl att ta i, men det är ju så det funkar i detta landet tyvärr.
              Men att påstå dessa skulle ha kommit från mej å hänga mej offentligt för det är en annan sak...

Att det är så det fungerar i detta land...då har du helt fel!!!
              Det råder demokrati i detta land å inte DIKTATUR!!!

Kommentar

• Oscar Cederqvist
                • November 2002
                • 6546

JAG har aldrig nämnt ditt namn. I detta landet är det demokrati. Men det är staten som bestämmer vad som är bäst för oss, det är lättare att förbjuda än att komma fram till andra lösningar.
                Oscar Cederqvist

Kommentar

• Poseidon
                  • February 2003
                  • 1255

Ursprungligen skickat av Kjell Fohrman
                  Jag har fått mängder av mail från sådana som tagit illa åt sig av de unkna skämt som på senare tid i mängd florerat på Zoopet - många av dom signerade Poseidon.
                  Nu sätter vi tvärstopp på den typen av inlägg på Zoopet.
                  Det jag menade var det här...

Kommentar

• Oscar Cederqvist
                    • November 2002
                    • 6546

Okej, jag trodde du menade att jag hängt ut dig.
                    Oscar Cederqvist

Kommentar

• Kjell Fohrman
                      Administrator

• December 2001
                      • 48148

Det rör sig inte om ett könsförnedrande skämt utan om mängder.

Men att påstå dessa skulle ha kommit från mej å hänga mej offentligt för det är en annan sak...
                      Jag pekade inte ut dig från början, utan först när du bara för att jävlas struntade i det jag skrev i mitt första inlägg i denna tråd startade ett ny tråd med ett nytt "skämt" (som jag nu raderat) i samma anda som dina tidigare.
                      Först efter att du själv "hängt dig offentligt" namngav jag dig.
                      Akvaristiska hälsningar
                      Kjell
                      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

Kommentar

• Zamad
                        • May 2003
                        • 310

Ta inte bort humormania.. jag tycker inte heller att skämten måste handla om fiskar eller djur..

hur många roliga SKÄMT finns det egentligen om fiskar till exempel?? att skämta är väl att driva med nån/nått eller göra nån/nått till åtlöje??

så länge skämten håller sig inom lagens ramar borde de få vara tillåtna på zoopet.com

Kommentar

• doohan
                          • February 2003
                          • 262

Har inte läst alla historier, men dom jag har läst har varit roliga och rumsrena och jag har då garvat en hel del och berättat dom vidare. Kommer att sakna dina fredagshistorier Poseidon, då dom jag läst har varit väldigt roliga. Jag antar att ansvariga för en så pass stor sida som Zoopet måste agera om någon/ra klagar. Du får skapa ett eget forum där du kan dra dina fredagshistorier, jag kikar förbi och läser dom ibland. Finns massor av gratis forum du kan länka til från någon gratis hemsida på nätet.

Mvh Ronney

Kommentar

• Kjell Fohrman
                            Administrator

• December 2001
                            • 48148

Du får skapa ett eget forum där du kan dra dina fredagshistorier,
                            Låter som en bra idé.
                            Akvaristiska hälsningar
                            Kjell
                            Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                            Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

Kommentar

• Poseidon
                              • February 2003
                              • 1255

Ursprungligen skickat av Kjell Fohrman
                              Det rör sig inte om ett könsförnedrande skämt utan om mängder.

Jag pekade inte ut dig från början, utan först när du bara för att jävlas struntade i det jag skrev i mitt första inlägg i denna tråd startade ett ny tråd med ett nytt "skämt" (som jag nu raderat) i samma anda som dina tidigare.
                              Först efter att du själv "hängt dig offentligt" namngav jag dig.
                              Men du påstår än att det var mina historier som var förnedrande å kränkande!!!???

Kommentar

• Kramfors
                                • January 2003
                                • 7265

Fler än 400 har läst den här tråden, på sjukdomar finns en tråd om uppsvullen buk som läst av 11 st var finns ert intresse, att gnälla eller hjälpa någon med sjuka fiskar.
                                http://www.kramforskoi.com/

Kommentar

Arbetssätt...