Kör själv en Chevrolet Caprice Wagon, Teknikens Värld gjorde ett test där dom lyckades stuva in 43 ölbackar(gamla modellen) och med hi-jackers, elstyrd bakruta som kan styras från förarplatsen(perfa att vädra ut fisande hundar) samt en "tailgate" som kan öppnas både som dörr och fällas som lemm är den nog oslagbar som hundtransport, det samt faktumet att den väger 2.5 ton och har riktiga kofångare gör den dessutom relativt säker för fyrfotingen..
vilken bil ska man ha???
Kollaps
X
-
Hahaha!
Nu var det en liite mindre bil jag var ute efter.
Sambon hade en cheva förut...riktig hillbilly stuk med fursia färg. HEMSK SAK. Automat oxå.
Fanns tillfällen när man åkte i stan då man kände sig som Ace Ventura när han åker i sin monster truck bil i djungelen och säger "no body wants to play with me".
Kör själv en Chevrolet Caprice Wagon, Teknikens Värld gjorde ett test där dom lyckades stuva in 43 ölbackar(gamla modellen) och med hi-jackers, elstyrd bakruta som kan styras från förarplatsen(perfa att vädra ut fisande hundar) samt en "tailgate" som kan öppnas både som dörr och fällas som lemm är den nog oslagbar som hundtransport, det samt faktumet att den väger 2.5 ton och har riktiga kofångare gör den dessutom relativt säker för fyrfotingen..Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
FiskbloggenKommentar
-
Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
Guest
Bmw 1 serie är grymma dock dyra. 120D + chip 188-200hkr minns inte riktigt.
http://www.blocket.se/vi/20798737.htm?ca=11_s Drar lite oxo. 2st bensintankar till Italien från sthlm.Senast redigerad av Gäst; 03 May 2009, 20:46.Kommentar
-
ASG!!!
Du Osis jag har haft en mini, rolig bil att köra i storstaden.
Nackdelen är när man köper balkongmöbler och inser att bilen är lika bred som trädgårdsbordet *fniss*Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
Guest
Kommentar
-
tänkte säga att en volvo 740 är en riktigt bra bil men såg sen att du ville han en liten XD. har själv en 740, drar faktiskt bara 0.85 l/m, är stolt
.
MVH macke_fiskKommentar
-
Den jag har nu är den absolut bästa av dom (men jag kommer nog att köpa en ännu mindre nästa gång). Den är tillräckligt stor för mig att köra (sitter betydligt bättre i Skodan i t.ex. Volvo S60), det är acceptabelt utrymme bak och acceptabelt med bagageutrymme.
Visst - ibland så måste man köra stora grejer som du skriver, men då hyr jag en bil - det är hyfsat billigt.
Så genom att ha en så liten bil och istället hyra en stor bil när det behövs sparar jag med råge årligen gott och väl ihop till en 14 dagars vintersemesterresa till värmen för mig och frugan.Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Guest
Den gamla heter kanske van men nya heter clubman.Kommentar
Kommentar