Så du har aldrig varit hemma hos din kompis, men ändå är ni så fästa vid varandra så du ger henne akvarium, lånar ut mobilen, och tror på henne när hon säger att hennes mamma ska köpa akvarium för flera hudnra tusen kronor till henne?
Fa fan min favorit tråd is back men inga kommentarer denna gången ifrån min sida det ser jag att det är väldigt många andra som har gjort,min fru jobbar på ställen som botar sådana som mandan är i sitt sätt att vara en stor Mytoman...=)
Fa fan min favorit tråd is back men inga kommentarer denna gången ifrån min sida det ser jag att det är väldigt många andra som har gjort,min fru jobbar på ställen som botar sådana som mandan är i sitt sätt att vara en stor Mytoman...=)
Ja, vem kunde tro att det kulle bli såhär kul att se Mandan försöka slinka undan nu. Det roligaste tyckte jag var att hon lyckades få flera stycken att be om ursäkt!
Inse, hon äger er gubbz. (Riktat med dom som bad henne om ursäkt )
Mandan, du har snärjt in dig för mycket. Visst, du kan ju fortsätta skriva på zoopet nu som vanligt som om inget hade hänt, och dom som bad dig om ursäkt kommer hjälpa dig, osv. Men så länge du inte erkänner och tar ditt ansvar, så kommer inte vi andra med logiskt tänkande, någonsin kunna ta det du skriver, varken frågor eller liknande, på allvar igen.
Kommentar