Tips på extra jobb?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • fredd
    • February 2007
    • 3360

Tips på extra jobb?

Tja!
    I dagsläget jobbar jag som vikarie på en skola här där jag bor. Och vissa veckor jobbar jag skit mycket, andra veckor lite. Så jag tänkte kolla om ni har något tips på jobb, som man kan ringa till på morgonen och fråga efter jobb om dom inte ringer från skolan och ber mig jobba?
    Hoppas ni fattar vad jag menar, var lite knas å förklara.

/Fredd
    www.frfoto.tk
  • jolon
    • December 2002
    • 1075

Ursprungligen postat av wicked1
    Tja!
    I dagsläget jobbar jag som vikarie på en skola här där jag bor. Och vissa veckor jobbar jag skit mycket, andra veckor lite. Så jag tänkte kolla om ni har något tips på jobb, som man kan ringa till på morgonen och fråga efter jobb om dom inte ringer från skolan och ber mig jobba?
    Hoppas ni fattar vad jag menar, var lite knas å förklara.

/Fredd
    Ring runt till företag som har lager, annars så finns ju alltid manpower,
    My internet should be readonly.

Kommentar

• bena
      • April 2006
      • 1245

vikareipoolen på AMS.
      annars så skicka in ditt cv till alla stadsdelsförvaltningar och skriv att du kan jobba som vikarie.

att ringa in för att hitta ett dagsjobb går inte idag. de läggs ut på AMS de jobben med.

och akta dig för företag som manpower. ett företag som skiter i fackliga rättigheter enbart för att tjäna mer pengar trots defakto att du som person kanske får ta onödiga risker i ditt arbete bör man undvika (manpower har varit i facklig konflikt mer än en gång).

Kommentar

• lenis3
        • June 2004
        • 2254

extra jobb kan du få genom att t ex hälla ut mjöl i lägenheten varje dag och därefter städa upp. Extrajobb däremot kan du kanske få inom t ex hemtjänsten eller som personlig assisten, sjukvården brukar söka såna personer.
        Min zoon
        Akvarier + undulaterna Polly och Pelle

Kommentar

Arbetssätt...