Fisk namn ?
Kollaps
X
-
du borde ha ett namn som ingen direkt förväntar sig, typ "gunn-britt" eller något sådantKommentar
-
vi fick hem en kampfisk idag som isak döpte till Albert.
annars heter platymamman Masarin och våra ancistrusmalar heter Efraim och Piggelin.
och dvärgklogrodan Kitty...------------------------------------
112 liter: Sällskapsakvarium med Ancistrus, Platy, Neontetra och Äppelsnäcka
37 liter: Lowtech med körsbärsräkor
Kommentar
-
Sydostasiatiskt sakta cirkulerande med massor
av växter samt en del labyrintfiskar och barber.Kommentar
-
Jag hade antagligen döpt den till Kampfisken.
I dag heter fiskarna : Fiskarna,
fjärilsciklidparet : Fjärilsparet,
kakaduaciklidparet : Kakaduaciklidparet,
den största malen heter StorMalen osv osv osv
antagligen hade kampfisken fått heta Kampfisken.Kommentar
-
Fisk-namn är jättekulHar namn på alla mina fiskar - samlings/gruppnamn på stimfiskar som ej går att skilja på
I platyburken bor platyhönorna som heter Snövit, Sunny, Dottie & Ruby.
Deras halvstora yngel heter Godzilla, Dido, Tiger, Tuttan, Snuttan Och lilla Fjant
I kampfiskburken bor Kampfisken Nemo med sin ancistruskompis Rune (som snart ska flytta).
I bus - burken (115 - liter) har vi Harry Potter tema
Eldstjärten Voldemort ("Voldis"), Ancistrusarna Harry och RONja (det var visst en liten tjej) och neontetrastimmet är "dödsätarna". Jag har några fembandsbarber också - Dumbledores arme' ... som Voldis jagat ut ur burken. De kommer snart bo med platyhönorna
Vänta med att döpa kampfisken tills du ser vad den har för personlighet.Kramar / Helena ..... 30 L , 62 L & 115 L// Se upp för geten framifrån, för hästen bakifrån - och för människan från alla håll //Kommentar
-
Fisk-namn är jättekulHar namn på alla mina fiskar - samlings/gruppnamn på stimfiskar som ej går att skilja på
I platyburken bor platyhönorna som heter Snövit, Sunny, Dottie & Ruby.
Deras halvstora yngel heter Godzilla, Dido, Tiger, Tuttan, Snuttan Och lilla Fjant
I kampfiskburken bor Kampfisken Nemo med sin ancistruskompis Rune (som snart ska flytta).
I bus - burken (115 - liter) har vi Harry Potter tema
Eldstjärten Voldemort ("Voldis"), Ancistrusarna Harry och RONja (det var visst en liten tjej) och neontetrastimmet är "dödsätarna". Jag har några fembandsbarber också - Dumbledores arme' ... som Voldis jagat ut ur burken. De kommer snart bo med platyhönorna
Vänta med att döpa kampfisken tills du ser vad den har för personlighet.
Platyhönorna! Hahaha! platyhönorna! Det var det roligaste jag hört!!Senast redigerad av figo; 23 February 2007, 13:26.m.v.h figo. 170 L ,45 L ,21 LKommentar
Kommentar