neej den ända som är bra ifrån alla idol sesonger är Agnes Carlsson håller på dom på gt & aftonbladet *hoppsan idol har gått och blitt en asa tråkigt program* om idol 2006 folk tycker att det är det dåligaste året hitils och det bästa leder idol 2005 med 55 % av rösterna på en omröstning
om man räknar alla Idol deltagare i historien tycker jag att DARIN ÄGER!!!
och jag vet att alla tror att han är gay och inte kan sjunga, men det är iallafall vad jag tycker!
starkast överlever inte, det är den mesta anpassningsbara!!
Första låten med Erik var lite svajig..han skulle ha suttit vid ett piano istället för att stå upp, med crazy! Säger som mina barn Han ÄGER!!!!
Annars var ju Marcus bra fast bridge over trubbel water...finns bara en som kan göra den och det är orginalet.
Johan var bättre än tidigare men han måste åka ut....
Att ni bara ids titta på slikt skitprogram!!
tv har ju ballat ur totalt.är det inte kåta bönder som söker sig ett skjut via tv,så är det sjungande småpojkar som får tusentals flicketrosor våta....
herregud säger jag bara.Dessa program är bannlysta här hemma.likaså dessa fjantiga realitysåpor.
Hi hi Lennart har någon trampat på dig . Jag håller med om mycket är skit på TV t.ex. bönder/trälen m.m. Därför är jag ganska mycket på internet istället
Men jag tycker idol är bra, roligt att se hur de utvecklas sångmässigt...och du titta på min profil, jag är inte så ung
Jag har lovat mig själv och forum chefen att inte skriva sura svar därför får du 3 glada gubbar till.
Idol är inte kul alls efter att Cissi åkte ut. Hon är den enda som troligtvis skulle göra musik som jag gillar...
Fick rysningar när hon sjöng dixie chicks låt "Not ready to make nice".
Cissi rules!
Kommentar