Tips på dataservice-firma i norra Stockholm

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Azur
    • March 2003
    • 12946

Tips på dataservice-firma i norra Stockholm

Min dator har gett upp andan - igår fick den först korrupt grafik, när jag startade om den så uppträdde bios bisarrt och datorn gick i 1/1000 av normal hastighet, och nästa omstart så postade inte datorn. Fläktar & HD spinner upp, så det torde inte vara nån säkring, men jag kommer aldrig till BIOS-start.

Normalt sett brukar jag kunna reparera mina datorer, men denna gång är alternativen jobbiga att testa eftersom jag inte har utbytesprylar: paj moderkort (gissningsvis bränt nforce-chipset) eller bränd CPU. Nånstans i bakgrunden kan dessutom det jävla PSU't vara inblandat.

Så - har nån ett tips om en snabb, billig & duktig PC-service firma i norr-ort?
    Senast redigerad av Azur; 17 September 2006, 16:53.
    Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!
  • jolon
    • December 2002
    • 1075

Arninge centrum har en firma, har för mig att dom ska vara bra.
    My internet should be readonly.

Kommentar

• Azur
      • March 2003
      • 12946

Jasså, är de bra? Det var ju praktiskt, det är alldeles i närheten.
      Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

Kommentar

• jolon
        • December 2002
        • 1075

Får väl säga att det var ett tag sen jag hörde nått om dom, men jag har haft ett liknande problem som fixade sig när jag rev ur minnena, vilket du redan säkert har testat.
        (om nån nån gång kommer på fullt ut hur dom här djävla burkarna funkar så kommer universum implodera)
        My internet should be readonly.

Kommentar

Arbetssätt...