En extra liten hälsning till de som sitter ensamma i jul.
God Julafton
Kollaps
X
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt. -
Ursprungligen postat av SchullVarför finns det två trådar som är liknande? och framförallt varför låter admin/moderator dom att finnas? Mycket märkligt.
Självklart kan inte admin förbjuda någon att starta en ny tråd i ett ämne - hur skulle det se ut.
Sedan är det väl en helt annan sak att jag kan tycka det är helt onödigt att starta en ny tråd i samma ämne.
För övrigt bör väl sägas att det finns "önskan om god jul" i åtminstone 10 trådar just nuAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Kjell FohrmanUrsprungligen postat av SchullVarför finns det två trådar som är liknande? och framförallt varför låter admin/moderator dom att finnas? Mycket märkligt.
Självklart kan inte admin förbjuda någon att starta en ny tråd i ett ämne - hur skulle det se ut.
Sedan är det väl en helt annan sak att jag kan tycka det är helt onödigt att starta en ny tråd i samma ämne.
För övrigt bör väl sägas att det finns "önskan om god jul" i åtminstone 10 trådar just nu
/LasseHela detta inlägg uppnår verkshöjd och är SKYDDAT av copyrightslagen!Kommentar
-
går lite uppåt här.
fick bytt leksaken, ska iväg å lämna den om en timme.Kommentar
-
-
God Julafton önskar jag er alla!
Sitter här, mätt efter julmaten, och väntar på att ris alá maltan ska bli klar (sambon står och vispar grädden just nu)
Julstämningen är på topp. Vem bryr sig om att att det inte finns nån snö, att det är så varmt ute att gräset skulle kunna växa. Det är ju här inne hos mig och min familj som stämningen blir till, inte utomhus.Varje gång jag hör ordet SPORTA måste jag tvätta munnen med chokladKommentar
-
Ursprungligen postat av SchullVarför finns det två trådar som är liknande? och framförallt varför låter admin/moderator dom att finnas? Mycket märkligt.Senast redigerad av Jimk; 24 December 2005, 20:51.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Kjell FohrmanUrsprungligen postat av SchullVarför finns det två trådar som är liknande? och framförallt varför låter admin/moderator dom att finnas? Mycket märkligt.
För övrigt bör väl sägas att det finns "önskan om god jul" i åtminstone 10 trådar just nu.
Finns risk för att forumet dör om alla frågor måste vara helt nya och samtidigt blir det inte bra om samma fråga dyker upp varje dag.
Som vanligt är det lagom som gäller
Själv föredrar jag nog att fråga än att söka och plöja igenom gamla trådar som kanske inte stämmer till 100% med min fråga.Kommentar
-
Jaha, det här är som vilken lördag som helst + presenter! Hur ser man att fjärilsciklider leker? Dom verkar göra det nu! Föresten föddes ett guppy yngel han fick namnet Jesus, fast jag tror att det kommer att bli en väldigt många jesus den här dagen!"Den nyttigaste läxa livet lärt mig är att idioterna många gånger har rätt."
Winston ChurchillKommentar
Kommentar