Ursprungligen postat av port513
Telia för dyrt!?
Kollaps
X
-
Ursprungligen postat av sachaFinns de folk som verkligen ringer med hemtelefon fortfarandeKommentar
-
Ju mer jag tänker på det så känns det nästan bättre att inte ha någon fast telefon alls. Så sällan som jag ringer. Ibland blir den en gång i veckan nästan.
Det mesta ringer jag endå med mobil eller så använder jag datorn.-Låt din hobby bli en besatthet. /Gimbo.Kommentar
-
Ursprungligen postat av sveaOm i så fall, vad händer vid strömavbrott?
själv har jag lagt ner det där med fadt telefon och kör enbart med mobil och via datornKommentar
-
Hej hej!
För lite negativ feedback (eller liknande) om olika bolag så kan man kolla in:
Mvh /JazzI used to think I had all the time in the world to do everything I wanted. But whats the use of having all the time in the world if youre always wasting it on things that dont mean a thing? - Think about it
Kommentar
-
Hemma har ja Telia å i mobilen Vodafone.
Jag vet att jag säkert kan ringa billigare med andra operatörer, men är faktiskt nöjd med det jag har och har inga planer på att byta.
Jag vill kunna RINGA även vid strömavbrott, inte bli runtkopplad på massa callcenter där ingen vet ngt när det strular och ha FAST PRIS på mobilen!
Undrar när det kommer samma på hemtelefonen??Kommentar
-
Men ringer jag till andra mobilnummer än Telias kostar det ju extra!
Mitt mobilabbonemang hos Vodafone innebär att jag för ett fast pris ringer, SMS:ar och MMS:ar i stort sett obegränsat för ett FAST pris i månaden. Iofs lönar det sig inte om man inte använder mobilen på tok för mycket, men vi har ju alla våra olika böjelser..
Telia säger att ringer du det som för oss e billigast får du du det till ett fast pris, ringer du annat blir det TOKDYRT! Jag har 5 favoriter hos Telia, till dom har jag lite rabatt, bl.a min mobil. Fungerar helt OK. Själv använder jag aldrig min hemtelefon till ngt mera..Kommentar
Kommentar