Get Windows antivirus for PC & laptop: block viruses & protect against malware. Download AVG AntiVirus Free, now!
kört det länge funkar grymt bra slår alla nadr avirusprogram ja provat med hästlängder även virusprogram man får betala dyrt för.
hamnar alltid mycket högt upp i dom olika testerna som finns.
dom slöar inte med uppdateringar utan så fort de finns nåt lägger dom ut det.
vilket i praktiken innebär att man kan hitta 2-3 uppdateringar på en dag.
vissa virusprogram uppdateras typ 1gång i veckan, norton av(symantec) är ett av dom.
kräver även väldigt få omstarter av datorn.
brukar även väldigt lite minne och processor jämfört med dom flesta antivirusprogram.
gratisversion är mycket "basic" men gör ändå sitt jobb bra.
ett av dom få program som jag själv skulle kunna tänka mej å betala för.
kört det länge funkar grymt bra slår alla nadr avirusprogram ja provat med hästlängder även virusprogram man får betala dyrt för.
hamnar alltid mycket högt upp i dom olika testerna som finns.
dom slöar inte med uppdateringar utan så fort de finns nåt lägger dom ut det.
vilket i praktiken innebär att man kan hitta 2-3 uppdateringar på en dag.
vissa virusprogram uppdateras typ 1gång i veckan, norton av(symantec) är ett av dom.
kräver även väldigt få omstarter av datorn.
brukar även väldigt lite minne och processor jämfört med dom flesta antivirusprogram.
gratisversion är mycket "basic" men gör ändå sitt jobb bra.
ett av dom få program som jag själv skulle kunna tänka mej å betala för.
AVG kan jag också rekommendera varmt. finns att hämta på www.download.com sök på AVG.
hade panda titanium innan som var kass. överarbetade hela tiden så tillslut "fick" jag inte ens komma ut på nätet för det lilla rabiata programmet haha...
lycka till!
Fish and Chips --> Chipspåse framför akvariet en lugn kväll
när ja körde norton är iofs rätt länge sen men då va de dåligt med uppdateringar.
programmet snodde grymt mycke minne och processor kraft samt tog inte ett enda sketet virus.
prova mcafee efter det va skit de med sen la ja in avg.
120 virus hitta de och tog bort sen funka datorn mycke bättre.
sen är det också MYCKET vanligt att norton av mer eller mindre sabbar datorn.
varit mycket aktiv på olika datorforum och med jämna mellanrum kom folk in med problem som va direkt relaterade till norton av.
bl.a problem med minnesläckor och extremt hög belastning av processorn är 2 grejer norton kan strula med som mycket effektivt kan få en dator att bli oanvändbar.
jag var i en dator affär idag faktiskt och de hävdade att norton var bäst för det "letade upp" virusen bättre än andra program. Det enda problemet kunde vara om man körde norton parallellt med något annat antivirus prog. att det då kunde börja motarbeta det andra programmet....
man kan ha flera olika virusprogram installerade samtidigt utan problem men aldrig mer än 1 aktivt.
missade den delen en gång när ja testa olika program och window shängde sej när båda programmen försökte leta igenom samma fil.
sen att norton skulle va bättre nä de tar jag mest som skitsnack, hårda ord jovisst men har lite för mycket erfarenhet om det för att säga nåt annat.
sen kan det va säljsnack också, norton säljs ju mycke i vanliga butiker.
lite länkar som backar upp vad jag skriver om norton
Okej, tror dig ang Norton! Därför allt blir eeeextremt segt också när man kör virussök, uppdatering o liknande! Får väl ta o åtgärda, nån gång i framtiden typ...
har en polare som kört norton i flera år nu till exempel och han är helnöjd med det så det finns dom som klarar sej utmärkt även med norton men själv kollar jag inte bara på effektivitet utan även vad programmet kräver av datorn och där ligger avg rätt lågt.
kör ju xp64 och där funkar inte gratisversionen av avg så kör nod32 istället.
sicket jäkla program finns ingenstans man kan stoppa en scan av hårddisken.
satt igår morse en halvtimme å vänta på att den skulle bli färdig, va inte lätt körde racingspel och höll ju på å köra ifrån 6 snutbilar sluta med att ja satt å studsa i soffan
Kommentar