Reklamfilm Lotto

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • jenmad
    • March 2009
    • 579

Reklamfilm Lotto

Hej!

På sistone har jag sett en reklamfilm lite då och då - för Lotto tror jag. Den handlar om ett par som tydligen vunnit en massa pengar och som har byggt en staty med öppningsbart huvud. Problemet är att jag inte har någon som helst aning om vem statyn föreställer och jag misstänker att det tillhör allmänbildningen... Så är det någon som kan berätta för mig? Tack!

Hälsningar
    Jennifer
  • Kjell Fohrman
    Administrator

• December 2001
    • 48148

Vet inte om det var samma staty - men en stor "staty" på Tomas Ravelli var med i någon reklam för nått lotteri (vad det nu var)
    Akvaristiska hälsningar
    Kjell
    Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
    Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

Kommentar

• JiBe
      • November 2012
      • 135

Reklamfilm Lotto

Statyn i reklamfilmen föreställer Tomas Ravelli, precis som Kjell säger.

Tomas är väl mest känd som landslagsmålvakt och fotbollsproffs i IFK Göteborg i början av 90-talet.

Nu är jag ingen sportnörd så mycket mer än så vet jag inte utan att googla

Kommentar

• jenmad
        • March 2009
        • 579

Hej!

Tack för hjälpen! Ravelli har ju till och med jag hört talas om... Men när jag googlar tycker jag inte att det är speciellt likt...

Hälsningar
        Jennifer

Kommentar

• Shepard
          • March 2003
          • 13992

Ursprungligen postat av jenmad
          Hej!

Tack för hjälpen! Ravelli har ju till och med jag hört talas om... Men när jag googlar tycker jag inte att det är speciellt likt...

Hälsningar
          Jennifer
          Tja, du kan ju ha fått upp träffar på hans tvillingbror Andreas Om du bara sökte på Ravelli alltså.
          "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
          Min profil
          Mitt galleri

Kommentar

Arbetssätt...