nice :P
Fisk i snoppen
Kollaps
X
-
-
Vore intressant (eller kanske inte) att veta hur man kommit fram till detta. Man kanske har låtit 20 män ställa sig i nakna i vattnet - 10 pinkar och 10 gör det inte - om fiskarna då tar sig upp i snoppen på de som pinkar, men inte för de som inte pinkar så kan det anses vara bevisat, eller behövs ett större urval
Det är fler som fått napp när de kissat än de som knipit medan de varit vatten.
Sen har urbefolkningen stor kunskap om vilka faror som finns i vattnet. För några dagar sen publicerade ju Aftonbladet det här inslaget http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyh...icle7146771.ab där de visar ritual att vända penis utoch in. Det som inte framgår av det repotaget är att traditionellt så fungerar detta som ett skydd under jakt och fiske. Så den här tekniken att gömma snoppen används även för att skydda mot fiskarna, men även av andra orsaker och rituella skäl.
Men åter till fisken, av alla konstaterade fall så är majoriteten de som kissat i vattnet. Sen att ammoniak utsöndras via gälarna har med kemi att göra och ett väl dokumenterat faktum bland fiskar.
Läs mer om dessa fantastiska djur på :
Kommentar
-
Vore intressant (eller kanske inte) att veta hur man kommit fram till detta. Man kanske har låtit 20 män ställa sig i nakna i vattnet - 10 pinkar och 10 gör det inte - om fiskarna då tar sig upp i snoppen på de som pinkar, men inte för de som inte pinkar så kan det anses vara bevisat, eller behövs ett större urval
.
Kommentar
-
Lärdom,
Män skall endast bada i Amazonas direkt efter samlag utan att ta av kondomen (klarar ni det?)!
Flickor skall ha tight baddräkt!
Nakenbadare undanbedes alltid! Det finns ju andra djur som kan vara attraherade av en dinglande mask! Damer har i alla fall vissa fördelar i bland!
På tal om det: Jag var dykguide lite runt om i världen för några år sedan. En gång fick jag en grupp svenskar att ta hand om och en av tjejerna insisterade på att dyka topless trots den ”torre gubbens” råd.
Detta var en av de få gånger jag tappat regulatorn på grund av att jag skrattade när hon fick en firre i var vårta! Hon köpte snabbt en bikini topp!You cant see the future if you don't know the history.
"Bättre lite skit i hörnen än ett rent helve"
Riktigt namn: Bo Torgny Persson. Kallas även BosseKommentar
-
en fisk i fittan...bluää. HAHAHA!!
Jag har även hört att denna fisk kan simma upp i urinstrålen
Alltså om slår en fjöl från flodkanten in i vattnet så är man ändå inte säker.
Men det låter väldigt osannolikt, troligen är det så - som redan nämnts, att fisken kommer in i kuken när man befinner sej i vattnet
Är det det som kallas fittstim?
Jag borde hålla tyst!Checking out...Kommentar
-
En gång fick jag en grupp svenskar att ta hand om och en av tjejerna insisterade på att dyka topless trots den torre gubbens råd.
Detta var en av de få gånger jag tappat regulatorn på grund av att jag skrattade när hon fick en firre i var vårta! Hon köpte snabbt en bikini topp!Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Enligt utsago så bet sjön!
Undrar vad som hänt med en manlig nakendykare simandens förbi favorit muränan "Oscar"?
Jag tror det var ett gäng såna här som stod för ofredandet.
Dom kallades sedan för Boopers under en ganska lån tid!Senast redigerad av bossep; 27 May 2010, 19:07.You cant see the future if you don't know the history.
"Bättre lite skit i hörnen än ett rent helve"
Riktigt namn: Bo Torgny Persson. Kallas även BosseKommentar
Kommentar