True Grit http://www.movieweb.com/movie/true-grit, en riktigt bra western.
Varför görs det så få bra westernfilmer numera...?
Vilken film...
Kollaps
X
-
Laputa - Castle in the Sky
Det är en sån här film som gör att man vill dö, bara för möjligehten att leva i en sagovärld... fyfan vilken mäktig film!
Den är så snyggt gjord att man börjar gråta! asså bara hur den är tecknad... storyn är bra, men hur filmen ser ut... åhhh, det finns inte ord.Lämna en kommentar:
-
-
-
Död Snö
Norskhet: 10/10
Splatter: 10/10
Zombies: 10/10
...allt som de lovade!Lämna en kommentar:
-
Megamind, den var bra, men det tvivlade jag ju aldrig på, det är ju DreamWorks.Lämna en kommentar:
-
-
Lämna en kommentar:
-
Megamind har jag beställt, verkar riktigt kul. En "onding" som får bli hjälte väl? Och i trailern får man ju se varför han blir "ond", han hamnar i ett fängelse och blir uppfostrad av fångar, om jag förstår rätt. Alltså är väl sensmoralen att uppväxt och miljö spelar stor roll, men får man schansen kan man göra gott ändå, även om uppväxten kanske inte var så bra?Lämna en kommentar:
-
Fodralet till Död Snö ligger och tittar på mig ingivande med fraser på framsidan så som:
"Eins, Zwei, Die!"
"Den bästa norska NAZI-ZOMBIE-SPLATTERN-film som någonsin gjorts"Lämna en kommentar:
-
-
Såg av någon anledning "Outlander" igår.. sjukt genomarbetad b-film med en vansinnig story.. utomjording (människa) störtar med sitt skepp i norge under vikingatiden och börjar jaga en "drake".. uhm.. ja, det låter ju som det gör men hade inte temat varit så korkat hade det kunnat vara en rätt bra film..
måste annars tipsa om Megamind för dem som inte sett den.. inte den bästa animerade jag sett utan faktiskt en av de bästa komedier jag sett.. (gillar visserligen inte komedier)..Lämna en kommentar:
-
-
Jag funderar på att se Big Fish eller Död Snö på blu-ray idag, om jag orkar.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: