Vad har du för Tatuering/ar

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Asynja
    • February 2010
    • 622

Ursprungligen postat av hult87
    okej men lite jobbigt för min del att jag är kille och inte kan amma
    Hahaha...men läste du inte för ett tag sen om den där karln som skulle försöka amma sitt barn? Det kanske vore värt att prova?!
    /Åsa

60L Fisksoppa, 280L kub under construction

Kommentar

• Marnat
      • November 2009
      • 2012

För killar är bröstpiercingar inte alls särskilt obehagliga kan jag meddela, enda piercingarna jag gjort som varit riktigt obehagliga är en släthudspiercing precis under naveln samt Septum.
      \\54L Apistos//
      \\234L SA//
      MVH Marcus

Kommentar

• Nubi
        • March 2009
        • 9026

Ursprungligen postat av hannesc
        varför inte nubi? alla har ju i ögonbryn o näsa osv. man vill ju vara en smula orginel

sen har jag alltid tyckt med piercingar o gaddar att man ska kunna dölja dom om man vill. man vet aldrig när man får en inbjudan till en Nobelfrst eller liknande o då kanske det inte är såå poppis med en fet tribal upp på halsen o annan skit på händerna.
        eller en piercing mellan ögonen typ.

Precis så tänker jag med. Vill inte ha synliga tattueringar eller piercingar. Ska kunna ha en snygg balklänning utan att en jätte tatuering syns
        Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
        Fiskbloggen

Kommentar

• Nubi
          • March 2009
          • 9026

Ursprungligen postat av Marnat
          För killar är bröstpiercingar inte alls särskilt obehagliga kan jag meddela, enda piercingarna jag gjort som varit riktigt obehagliga är en släthudspiercing precis under naveln samt Septum.
          Låter läääskigt med släthudspiercing.

Piercing i bröstvårtan gjorde fruktansvärt ont!

Fiskbloggen

Kommentar

• Johanski
            • February 2007
            • 3044

eller en piercing mellan ögonen typ.

Säger de som är avundsjuka Oerhört många av dem som gör den piercingen (erl/earl/bridge eller vf det nu kallas) får den utstött av kroppen.

Haft min i 7 år nu,

Kommentar

• hult87
              • February 2010
              • 1287

Ursprungligen postat av Asynja
              Hahaha...men läste du inte för ett tag sen om den där karln som skulle försöka amma sitt barn? Det kanske vore värt att prova?!

haha nja skippar nog det har inga och inga planer på barn än på ett gäng år iaf

Kommentar

• hannesc
                • December 2009
                • 13085

Ursprungligen postat av Johanski
                Säger de som är avundsjuka Oerhört många av dem som gör den piercingen (erl/earl/bridge eller vf det nu kallas) får den utstött av kroppen.

Haft min i 7 år nu,
                a diggar din faktiskt. men skulle inte ha en själv.

har hört att de i nacken blir utstötta med men jag har haft min sen 04 så hos mig är det lugnt med

Kommentar

• Marnat
                  • November 2009
                  • 2012

Ursprungligen postat av Johanski

Haft min i 7 år nu,
                  a diggar din faktiskt. men skulle inte ha en själv.

har hört att de i nacken blir utstötta med men jag har haft min sen 04 så hos mig är det lugnt med
                  vissa har det bra alltså
                  alla mina släthudspiercings har vandrat mer eller mindre dock har ingen läkt ut.

har tänkt skaffa en Earl men aldrig riktigt kommit till skott och nu är jag mer inne på att köra en trehåls-industrial i varje öra
                  \\54L Apistos//
                  \\234L SA//
                  MVH Marcus

Kommentar

• Nubi
                    • March 2009
                    • 9026

Vad är en Earl!??
                    Någon som vet hur ONT det gör när man töjer ut ett hål i örat?? och vad börjar man med när man vill börja töja ett hål i örat??

Fiskbloggen

Kommentar

• Patrik Steen
                      • May 2006
                      • 8464

Kom på en liten historia angående hål i öronen när det ändå är uppe i trådenJag var i Köpenhamn för några år sedan typ en 15år sedan,vaknar upp med en massa hål i varje öra med en massa stenar och dylikt,ojämt som fan har inget minne av det ett skit mer än att jag gör dem på nåt torg i ett stånd som säljer något????
                      Jag tänker fan vad fräckt dagen efter bakfull som fan,tills min morsa kommer på besökdet ända hon säger är och det är till min fader ja Patrik har blivit Homo VA!!!! skriker gubben i min lägenhet ta av det skitet du ser ut som en tösa jävel börjar dem två...men det slutade att jag fick avlägsna dem då det blev kraftiga svullnader på mina öron skulle tro att nån renlighet inte fanns mer än en massa Pilsner i så falldet värsta dem kan se är när killar går omkring med
                      Lång hår
                      Halsband
                      Hål i örat
                      i deras ögon så är det töser då
                      Förutom Nic här på Zoopet för han gillar dem,det är nog bara för han är manlig nog för att fälla träd
                      Mvh.Patrik

Kommentar

• Nubi
                        • March 2009
                        • 9026

Ahahaha!
                        Min moster gjorde nästan samma sak, lite värre, hennes son ville ha en ring i örat. Hon sa nej! han gick och gjorde det ialf, så döljde han det den natten från sin mamma. Morgonen därpå försov han sig och hans mamma gick upp för att väcka honom, och ser ringen i hans öra och rycker ut den!!
                        Brasilianska mammor är inget att leka med

Fiskbloggen

Kommentar

• Marnat
                          • November 2009
                          • 2012

Ursprungligen postat av Nubi
                          Vad är en Earl!??
                          Någon som vet hur ONT det gör när man töjer ut ett hål i örat?? och vad börjar man med när man vill börja töja ett hål i örat??
                          en earl är en vågrät piercing på näsryggen mitt emellan ögonen såsom johanski har,

det gör inte ont att töja öronen om du tar det lugnt.. gör inte som jag och töj från 1.6mm till 6mm på en vecka i roskilde
                          \\54L Apistos//
                          \\234L SA//
                          MVH Marcus

Kommentar

• hannesc
                            • December 2009
                            • 13085

Ursprungligen postat av Marnat
                            det gör inte ont att töja öronen om du tar det lugnt.. gör inte som jag och töj från 1.6mm till 6mm på en vecka i roskilde
                            aaaaaa......:S fifaan! hoppas du hade intagit en avsevärd mängd alkoholium i form av öl o nån liten wirre! annars kan jag inte tänka mig att det var en trevlig upplevelse!

Kommentar

• Marnat
                              • November 2009
                              • 2012

aaaaaa......:S fifaan! hoppas du hade intagit en avsevärd mängd alkoholium i form av öl o nån liten wirre! annars kan jag inte tänka mig att det var en trevlig upplevelse!
                              det var roskilde festival med ölbackar som kostade 60 danska styck
                              you do the math hahaha
                              \\54L Apistos//
                              \\234L SA//
                              MVH Marcus

Kommentar

• hannesc
                                • December 2009
                                • 13085

hmm...60:-/back...marnat intuberar ca 3 back/dag...60x3=....hmm...180:-/dag...i ca 5(?) dagar...deeet bliiiir...hrm.....900 va? det låter rimligt!

Kommentar

Arbetssätt...