Vad har du för Tatuering/ar
Kollaps
X
-
-
För killar är bröstpiercingar inte alls särskilt obehagliga kan jag meddela, enda piercingarna jag gjort som varit riktigt obehagliga är en släthudspiercing precis under naveln samt Septum.Kommentar
-
varför inte nubi? alla har ju i ögonbryn o näsa osv. man vill ju vara en smula orginel
sen har jag alltid tyckt med piercingar o gaddar att man ska kunna dölja dom om man vill. man vet aldrig när man får en inbjudan till en Nobelfrst eller liknande o då kanske det inte är såå poppis med en fet tribal upp på halsen o annan skit på händerna.
eller en piercing mellan ögonen typ.
Ska kunna ha en snygg balklänning utan att en jätte tatuering syns
Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
FiskbloggenKommentar
-
Piercing i bröstvårtan gjorde fruktansvärt ont!Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
har hört att de i nacken blir utstötta med men jag har haft min sen 04 så hos mig är det lugnt medProjekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
alla mina släthudspiercings har vandrat mer eller mindredock har ingen läkt ut.
har tänkt skaffa en Earl men aldrig riktigt kommit till skott och nu är jag mer inne på att köra en trehåls-industrial i varje öraKommentar
-
Vad är en Earl!??
Någon som vet hur ONT det gör när man töjer ut ett hål i örat?? och vad börjar man med när man vill börja töja ett hål i örat??Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
Kom på en liten historia angående hål i öronen när det ändå är uppe i trådenJag var i Köpenhamn för några år sedan typ en 15år sedan,vaknar upp med en massa hål i varje öra med en massa stenar och dylikt,ojämt som fan har inget minne av det ett skit mer än att jag gör dem på nåt torg i ett stånd som säljer något????
Jag tänker fan vad fräckt dagen efter bakfull som fan,tills min morsa kommer på besökdet ända hon säger är och det är till min fader ja Patrik har blivit Homo VA!!!! skriker gubben i min lägenhet ta av det skitet du ser ut som en tösa jävel börjar dem två...men det slutade att jag fick avlägsna dem då det blev kraftiga svullnader på mina öron skulle tro att nån renlighet inte fanns mer än en massa Pilsner i så fall
det värsta dem kan se är när killar går omkring med
Lång hår
Halsband
Hål i örat
i deras ögon så är det töser då
Förutom Nic här på Zoopet för han gillar dem,det är nog bara för han är manlig nog för att fälla trädMvh.PatrikKommentar
-
Ahahaha!
Min moster gjorde nästan samma sak, lite värre, hennes son ville ha en ring i örat. Hon sa nej! han gick och gjorde det ialf, så döljde han det den natten från sin mamma. Morgonen därpå försov han sig och hans mamma gick upp för att väcka honom, och ser ringen i hans öra och rycker ut den!!
Brasilianska mammor är inget att leka medLivet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter
FiskbloggenKommentar
-
det gör inte ont att töja öronen om du tar det lugnt.. gör inte som jag och töj från 1.6mm till 6mm på en vecka i roskildeKommentar
-
aaaaaa......:S fifaan! hoppas du hade intagit en avsevärd mängd alkoholium i form av öl o nån liten wirre! annars kan jag inte tänka mig att det var en trevlig upplevelse!Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
Kommentar
-
hmm...60:-/back...marnat intuberar ca 3 back/dag...60x3=....hmm...180:-/dag...i ca 5(?) dagar...deeet bliiiir...hrm.....900 va? det låter rimligt!Projekt:
Kommentar
Kommentar