Joh dah, folk som har vänner som har med sig maskinen på fester. sånna människor finns det.
Jo det finns det ju. Skulle dock aldrig tatuera mig hos någon som inte är med i något tatuerar förbund:/ Kul om man får bläck med bly i och ska in på mr
Jag hade en inneboende som var tatuerare (utan förbund i ryggen), honom hade jag litat på. Jag fick se vad han hade gjort och var sååå nära på att gadda mig gratis. Men det var inte riktigt läge då, jag mådde dåligt (deppig), planeringen var inte klar osv...Jag vill ju helst att allt ska vara genomtänkt till 100% innan jag gör det så det hade inte blivit bra att göra en sån "impulsgrej" bara för att det var "gratis" (han var skyldig mig för telefonräkningen). Han hade nog lätt tatuerat en full kompis om han visste att kompisen redan bestämt sig som nykter...
Vad roligt Nubi att det är dags snart! Jag längtar, men det har liksom inte blivit av och planeringen är fortfarande inte riktigt klar, bara på idé stadiet (jag har ju bara funderat i 10år liksom *s*). Vad blir det för nåt den här gången då? (du kanske har skrivit det förut, men jag läste inte igenom hela tråden).
Den var fin! Gjorde det inte ont att tatuera på ryggraden? Undrar därför att min nästa lär hamna där delvis...
mjaooo det gjorde det väl. värst var nog vingändarna nästan uppe på axlarna. men allt är ju bara ett nödvändigt ont så det är ju bara att bita ihop.
Ursprungligen postat av Nubi
Ursh! Piercing i nacken, WHY!?!?!?!?
varför inte nubi? alla har ju i ögonbryn o näsa osv. man vill ju vara en smula orginel
sen har jag alltid tyckt med piercingar o gaddar att man ska kunna dölja dom om man vill. man vet aldrig när man får en inbjudan till en Nobelfrst eller liknande o då kanske det inte är såå poppis med en fet tribal upp på halsen o annan skit på händerna.
eller en piercing mellan ögonen typ.
Jag hörde från en kompis att bästa tillfället att pierca brötvårtorna var precis när man hade slutat amma...Då är de så bortdomnade att man inte känner ngt.
Själv nöjer jag mig med en vanlig näspiercing. Det har jag haft i flera år, just nu har den fått växa igen för jag söker jobb...Lär säkerligen slänga in den igen så fort jag har fått anställning
Jag hörde från en kompis att bästa tillfället att pierca brötvårtorna var precis när man hade slutat amma...Då är de så bortdomnade att man inte känner ngt.
Själv nöjer jag mig med en vanlig näspiercing. Det har jag haft i flera år, just nu har den fått växa igen för jag söker jobb...Lär säkerligen slänga in den igen så fort jag har fått anställning
okej men lite jobbigt för min del att jag är kille och inte kan amma
Kommentar