Betala faktura från Eirikuva

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Härja
    • March 2007
    • 298

Betala faktura från Eirikuva

Jag skulle betala en faktura jag fått från Eirikuva. Det är den sämsta fakturan jag sett. Jag har ett fakturanummer och ett kontonummer jag ska sätta in pengarna på, men inget OCR nummer eller nån beskrivning alls på hur jag ska betala. Nån som har gjort det här?
    www.nittionio.com
    mina egna fotografier
  • Tenkare
    • May 2005
    • 2519

du kan kanske lämna fakturanr som meddelande?
    Neca eos omnes, deus suos agnoscet

Min zon Min Tenkare

Kommentar

• Maraschino
      • September 2008
      • 178

Du skriver in faktura nr och ditt namn i meddelande rutan när du betalar!! :-)

Kommentar

• Härja
        • March 2007
        • 298

Ursprungligen postat av Maraschino
        Du skriver in faktura nr och ditt namn i meddelande rutan när du betalar!! :-)
        Aha, men då kan de väll skriva de då...
        Tack!
        www.nittionio.com
        mina egna fotografier

Kommentar

• Maraschino
          • September 2008
          • 178

Kommer ihåg själv att jag satt och svor över en sånn faktura en gång fick ringa och fråga sambon hur jag skulle göra!! ;-)

Man tycker ju att de kan skriva det på så att det blir klart och tydligt..

Kommentar

• maria_
            • March 2007
            • 2867

Men jag har varit med om någon gång att jag inte fattade vad det var jag skulle skriva. Jag försökte med lite av varje, men man fick inte skriva meddelande och alla nummer var för korta eller för långa.
            Med vänlig hälsning,
            hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.

Kommentar

• heeke
              • April 2003
              • 5033

Ja, de är dom bästa, när det inte finns OCR och mottagaren inte accepterar meddelande. Har hänt mig någon gång också. Gick inte att få något OCR via telefon heller då dom inte körde med sånt.
              Banken var dock tillmötesgående och lät mig betala den "manuellt" (med meddelande) inne på banken utan avgift.
              heeke's blogg :: Näringskalkylator v0.33 :: Volymkalkylator v0.21 :: Galleri

Kommentar

Arbetssätt...