Kan ej ladda ner program till datorn.

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • anna.nam
    • August 2008
    • 5

Kan ej ladda ner program till datorn.

Rubriken säger väl det mesta....

Men datorn har bara ballat ut nu, jag kan inte ladda ner program till datorn. Vet inte hur många 100 gånger jag har provat nu, det funkar inte.
    Jag har provat med olika program allt som kan tänkas vara möjligt men det funkar fortfarnade inte. och som att det inte skulle bli värre kan jag inte kolla på youtube, och jag blir ganska galen om jag inte får lyssna på musik...

Så snälla någon där ute, svara på detta innan jag blir galen på riktigt
  • oskarwallin
    • February 2008
    • 1080

är du inloggad som admin på datorn?

det ända utöver det jag kan rekommendera är att återställa datorn till en viss tidpunkt då detta problemet inte fanns... annars finns det ju total återställning ohc ominstallation av windows, vilket gör så att du får "starta från början" vilket iof ibland kan göra datorn snabbare..

jag har tre hårdiskar så jag brukar formatera de lite då och då... håller datorn snabb...
    60,58 liter
    **Ducunt volentem fata nolentem trahunt**
    *Ödet leder den villige och släpar den ovillige*

Kommentar

• anna.nam
      • August 2008
      • 5

Ursprungligen postat av oskarwallin
      är du inloggad som admin på datorn?

det ända utöver det jag kan rekommendera är att återställa datorn till en viss tidpunkt då detta problemet inte fanns... annars finns det ju total återställning ohc ominstallation av windows, vilket gör så att du får "starta från början" vilket iof ibland kan göra datorn snabbare..

jag har tre hårdiskar så jag brukar formatera de lite då och då... håller datorn snabb...

Om jag är inloggad som admin har jag ingen aning. Men jag har en Windows XP.
      Hur återställer man datorn?
      Senast redigerad av anna.nam; 23 August 2008, 11:10.

Kommentar

• XenOn
        • March 2008
        • 1008

Gå in i meny/Sök msconfig välj systemåterställning.
        Gräv bort Sverige från Skåne! Hellre köpenhamn som huvudstad.

Kommentar

• Fanbyalperna
          • September 2005
          • 752

Tillbehör-systemverktyg-systemåterställning
          Har inte alltid rätt, men fel ibland

Kommentar

• Gaffel
            • December 2007
            • 6200

Formatera skiten och installera winxp sp3 på nytt, tar ju en kaffekvart.
            Life's a bitch and then you die..
            "I might be right handed but im always left-winged"
            Skriv på!

Kommentar

• anna.nam
              • August 2008
              • 5

Jaha, det kan ju inte bli bättre nu...kan ej återställa datorn, Börjar bli ganska förbannad nu...
              måste man ha skivan om man ska göra total återställning??
              Senast redigerad av anna.nam; 13 September 2008, 15:59. Anledning: det blv fel, ville ha med ene ksa still

Kommentar

• kallstrom_74
                • August 2006
                • 106

ja är det en dell eller hp du har som burk så måste du ha deras skiva..annars funkar det inte..eller JO det gör det, men då måste du ladda ner en winpx (pirat) från piratbukten och blåsa skiten och in med den. problemet är att dell och andra burkar har helt egna drivrutiner som xp inte har på sin skiva, men finns snällt folk som lägger in dessa drivrutinerna på en xp skiva och lägger upp det på PB
                375 liters blandkar

Kommentar

Arbetssätt...