finns det nå djur affärer (fisk) i så fall vart???
djuraffär
Kollaps
X
-
Jag bor ju en bit därifrån, men kolla in vad som finns på eniro:http://gulasidorna.eniro.se/query?wh...&advanced=&ax=/Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
Har funnits Arken och en till i Sundsvall. Arken finns i Birsta strax ovanför ÖB. Den andra vet jag inte vad den heter, dessutom har den flyttat så jag vet inte var den är heller...
Det var någon som hävdade att det var bättre utbud på fiskar i Östersund än i Sundsvall... men det vet jag inte...Kommentar
-
Ursprungligen postat av loomishörrö då måste det vara katastrof i sundsvall. för utbudet i östersund ger jag inte många poäng för. jo klart är man platy å guppi älskare så....Kommentar
-
Ursprungligen postat av loomiskollat mycket å mycket. ne men dom gånger man är in så är det samma tråkiga fiskar i karen.varför???förlitet utbud helt enkelt.
Amerikansk bäckröding,mera känd som käll lax.
Rudor som simmar i dytjärnen.samt en lake.
Intresserad??
NesseKommentar
-
Ursprungligen postat av lennart wiklundUppe hos mej på Åsen finns
Amerikansk bäckröding,mera känd som käll lax.
Rudor som simmar i dytjärnen.samt en lake.
Intresserad??
Nesse
Ska testa en lax ibland mina diskus en vacker dag________________________________________________
Matte med finaoch
kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri
Kommentar
-
Ursprungligen postat av loomiskollat mycket å mycket. ne men dom gånger man är in så är det samma tråkiga fiskar i karen.varför???förlitet utbud helt enkelt.Tror inte att utbudet är för litet, tror snarare att det är kundunderlaget som inte ger handlarna möjlighet att ha så mycket hemma.
Varför ta reda på vilka fiskar du tycker är intressanta loomis, och be dem ha dessa fiskar hemma nästa gång du kommer dit...
Jag är inte så ofta i butikerna och dräller, mest för att det bara finns en av dem som jag klarar p g a allergi. Men sist jag var på stan så hade dom t ex 3 sorters regnbågsfiskar, fengäddor och några L-malar på city, i Lillänge fanns det också ett gäng regnbågar, Endlers och en del Corydoras... där har dom också haft Killis till föräljning. På Frösön har dom ju alltid någon Diskussort, en hel del malar och framförallt ett skapligt utbud på både Tanganyika och Malawiciklider... Jag förstår inte riktigt vad det är du är ute efter... Lilla Östersund har tre djuraffärer som säljer akvariefisk, "stora" Sunsvall har två... så egentligen har vi det rätt bra ställt i stan. Om man vill få tillgång till det utbud som de stora akvariebutikerna har, ja, då får man åka till de städer som har de stora kundunderlagen också!!!Kommentar
Kommentar