Kan någon ge exempel på bra akvarieaffärer i skåne ???
Bra affärer i skåne.....
Kollaps
X
-
-
Lite beroende på vad du är ute efter. Vissa har bra växter. Vissa är billigare med teknik. Är man däremot ute efter friska/fina fiskar och kunnig personal väljer man kanske en tredje butik.Kommentar
-
Akvarietjänst i Malmö är bra på det mesta och har bra priser!540L Malawi & Tanganyika
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=139133Kommentar
-
Från ciklid.se:
Affärens namn: STOBY AKVARIEAFFÄR
Kontaktperson:
Besöksadress: Ekebacksvägen 7
Postadress: Ekebacksvägen 7
Postnummer: 281 44
Land: Sverige
Telefon: 0451-361 73
Fax: 0451-362 87
E-post:
Hemsida:
Öppettider:
Rabatter fisk:
Rabatter övrigt:
Presentation:
Inte mycket information, ingen hemsida angiven.
MVH
MagnusKommentar
-
Fins zoogiganten i lomma som har saltvatten men ägaren är inget vidare där bryr sig lite.
Jag köpte fisk av honom några gånger och alla dog för mig enbart en fisk som jag köpt i en annan butik överlevde så jag sa det till honom nästa gång jg var där och skulle köpa mer fisk så frågade jag om jag kunde få det lite billigare bara för det gick som det gick innan och att jag skulle handla där fler gånger, han hade bland annat låvat att en viss pincettfisk skulle äta fryst artemia vilket den inte gorde så den svalt och jag hade handlat fisk för rätt så några tusen av honom.då sa han bara lite småkrängt nej du handlar här ändå!!!
jag köppte några fiskar ändå vilket jag inte skulle gjort för dom dog ochså innom någon vecka fulla av parasiter vilket jag inte haft i mitt akvarie innan.
Så då tängte jag nej jag skall bannemig inte skänka honom mer pengar så jag sålde min levande sten och plockade ner karet.
Så nu kör jag bara malawi och tanganika igen vilket funkar utmärkt.
Får se någon gång startar man ju saltvatten igen har utrustningen kvar men inte så länge det inte fins någon annan än han att handla av i skåne.
VAd gäller sötvattensfisk så är stoby en mycket bra affär har handlat mycket av min fisk hos honom.4st 375L Malawi,Tanganika, 2st 98L malawi + en bunke yngelburkar.
1st 540L som skall limmas och repareras.
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=80712Kommentar
Kommentar