Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
Växt- och räkresa till Tyskland
Kollapsa
X
-
Vi drar igång en anmälningslista i Zoopetväst-tråden för denna resa under oktober så att ni har god får god tid tid på er att anmäla er.
Vi åker nog ner fredagen den 4/2 och hem måndagen den 7/2
Kommentera:
-
Haha baksida, det tycker du Kjelle.
Men låter bra gör det, då får man se vilken av alla härliga tripper som blir min debut.
Nicke
Kommentera:
-
Ursprungligen postat av ApeviaX Visa inläggVerkar skitkul det här med dessa tripper.. Skulle vara kul o få hänga med framöver... Men jag är nog mer en östare än västare, kanske kan hyra in mig i gänget?
Nicke
Kommentera:
-
Verkar skitkul det här med dessa tripper.. Skulle vara kul o få hänga med framöver... Men jag är nog mer en östare än västare, kanske kan hyra in mig i gänget?
Nicke
Kommentera:
-
Ursprungligen postat av Annika Visa inläggJag tänker köpa räkor hos bröderna Logemann
Sedan vet man ju aldrig vad som hoppar på en
Jag önskar er alla en riktigt trevlig resa.
Fast Tomas du får inte ha för trevligt
Kommentera:
-
Ursprungligen postat av lillfrasse Visa inläggNågon som planerat några inköp?
Sedan vet man ju aldrig vad som hoppar på en
Kommentera:
-
Ursprungligen postat av lillfrasse Visa inläggNja tänkte väll på fesk och så. Nu går hela jobbet och hostar och snorar på mig fy satan säger jag om man blir liggande sjuk lagom till på fredag.
Kommentera:
-
Nja tänkte väll på fesk och så. Nu går hela jobbet och hostar och snorar på mig fy satan säger jag om man blir liggande sjuk lagom till på fredag.
Kommentera:
-
Hittar jag fina Redback skalarer så blir det några sådana som får följa med hem, annars är alltid malar och Apistogramma kul...
Men det kanske var drickbart du menade lillfrasse?
Kommentera:
-
Ursprungligen postat av lillfrasse Visa inläggNågon som planerat några inköp?
Kommentera:
Kommentera: