Jag skulle vilja komma i kontakt med Mikael H för närmare planering av tider osv.
Allmänt meddelande
Kollapsa
No announcement yet.
Växt- och räkresa till Tyskland
Kollapsa
X
-
Ursprungligen postat av lillfrasse Visa inläggJag skulle vilja komma i kontakt med Mikael H för närmare planering av tider osv.Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jimmy.VBG Visa inläggAnnars kan du ju alltid låna av Ansjo, han jobbar skift och har jätte mycket pengar.
Så gör kanske Ansjo nu.
Skulle verkligen vilja se hans min när han läste detta hahaha!
Men allting löste sig, var lite orolig ett tag där men hann få lönen och lyckades dessutom scora ett nytt jobb som jag startar på måndag klockan 18.00 på kvällen där *segerdans*mvh
Fifi
I'm so cute, I poop rainbows.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av fifi Visa inläggHahahahaha!Skulle verkligen vilja se hans min när han läste detta hahaha!
!
/Anders
Medlem i NCS - givetvis!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av fifi Visa inlägglyckades dessutom scora ett nytt jobb som jag startar på måndag klockan 18.00 på kvällen där *segerdans*
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ansjo Visa inläggJag kan ärligt säga att jag skrattade gott, och hade en hel del inlägg som svar på gång men deletade dessa då de inte passade för offentlighetens ljus!
Kommentera
-
Kollade just på vädret och de förutspådde storm på torsdag natt - hoppas ni inte har anlag för sjösjukaAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Raskens Visa inläggTur att det finns piller mot nästan allt
Kommentera
Kommentera