Ja det blev en del personer till sist ändå,är det nån som tar med en kamera så vi kan lägga in lite bilder efteråt kanske.
Zoopetklubb Syd
Kollaps
X
-
-
@0422: Front242? Kände ju igen textraden men fick fundera ett tag...Kommentar
-
Kommentar
-
Hallå alla och NE, det var mycket inspirerande att se dina kar. Funderar på om det räcker att skaffa ett gro-lux-rör för att efterlikna ditt akvariumeller i allafall för att få de växter man har att inte se så moluckna ut
.
Nåväl tack för att man fick va med och se dem.
Ha de bra, till later!
/ NNNKommentar
-
NE, har en fråga till dig. När du rengör botten i ditt växtkar, hur gör du då? Blir det problem eller funkar det med vanlig "slamhävert"?
/ NNNKommentar
-
Sällar mig till mängen och säger stort tack för att man fick komma och titta, sjukt fint var detBlev helt pepp på att skaffa scalarer igen, men det får vänta lite...
Hann ta ungefär 3 bilder innan mitt kamerabatteri dog, men ska vid tillfälla lägga upp de bilderna, om folk är intresserade?- MAKE LOVE NOT LANDFILL -Kommentar
-
Hemma igen efter att handlat på ZityGross så satans trött på att stå Ha Ha.Vill tacka att så många kom jätte trevligt att träffa alla gamla ansikten och nya ansikten,och ett JÄTTE STORT tack till NE och Lena för det än en gång goda Kaffet som jag blev bjuden på och än en gång supertrevligt kar att beskåda.Mvh.PatrikKommentar
-
Sällar mig till mängen och säger stort tack för att man fick komma och titta, sjukt fint var detBlev helt pepp på att skaffa scalarer igen, men det får vänta lite...
Hann ta ungefär 3 bilder innan mitt kamerabatteri dog, men ska vid tillfälla lägga upp de bilderna, om folk är intresserade?Mvh.PatrikKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar