Allmänt meddelande

Kollapsa
No announcement yet.

Zoopet väst träff

Kollapsa
X
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
Nya inlägg

• Ekenberg
    skapade ett ämne Zoopet väst träff

Zoopet väst träff

visst vore det rolig, jag är ju ny här på forumet men har flera gånger hört talas om dessa träffar som zoopet väst hade tidigare. Och forum i all ära, men visst ger det en till dimension av hobbyn när man träffas på riktigt. Så utan att vara klar med renoveringsarbeten här hemma, blir man någonsin klar.... och med sjuka fiskar i ett kar, med ett halvfärdigt akvarierum så har jag kommit till insikten att, skall jag vänta på att jag lyckas slutföra alla projekt innan jag föreslår en träff hemma hos mig, ja då kommer det nog aldrig att bli av.
    så med detta, röriga och ogenomtänkta inlägg tänkte jag bara kolla om det finns ett intresse för zoopetare att träffas hos mig ( Partille när Göteborg ) för att bara prata om vår hobby på ett otvunget sätt nu innan våren anländer. Så vad säger ni? ( jag gör en grymm chili con carne)

• Nando
    svarade
    Ok, vi hörs närmare när det är dags!

Kommentera:

• Ekenberg
    svarade
    Ursprungligen postat av Nando Visa inlägg
    Jag förstår! Men vill bara att det ska vara tydligt att jag inte förväntar mig skjuts. Om du vill och har möjlighet att möta upp vid centralen är det såklart både trevligt och snällt, men annars tar jag enkelt en taxi.
    Eftersom jag ändå skall till Stork med bil är det inget problem. Tänkte dessutom att det kunde vara en bra punkt att träffas om fler kom med det kollektiva, men alla kanske kör bil. Kan även hämta vid ditt hotell om du vill checka in först.

Kommentera:

• Nando
    svarade
    Jag förstår! Men vill bara att det ska vara tydligt att jag inte förväntar mig skjuts. Om du vill och har möjlighet att möta upp vid centralen är det såklart både trevligt och snällt, men annars tar jag enkelt en taxi.

Kommentera:

• Ekenberg
    svarade
    Thomas - om du vill åka till Nol är det inga problem för mig! Då tar jag bara en taxi till Stork från hotellet efter att jag checkat in.
    Tror inte att jag åker till Nol , kommer nog hanågot som behövs förberedas här

Kommentera:

• Nando
    svarade
    Thomas - om du vill åka till Nol är det inga problem för mig! Då tar jag bara en taxi till Stork från hotellet efter att jag checkat in.

Kommentera:

• PiaJo
    svarade
    Jag möter er vid Stork Zoo

Kommentera:

• Ekenberg
    svarade
    Jättekul LAncer, har ju redan räknat med dig Jag kan tänka mig Nol Dreama om jag är klar här hemma.....men vågar inte riktigt lova att jag åker dit, får som sagt se hur det ser ut här när tiden närmar sig.

Kommentera:

• LAncer
    svarade
    Jag bokar in detta i min kalender nu .

Kommentera:

• Dreama
    svarade
    Vilka av oss hade tänkt att besöka Kent i Nol?

//Peter.

Kommentera:

• ICC
    svarade
    Det låter som en bra planering. Jag kör från Skåne tidigt på morgonen, besöker Nol på fm och möter sen upp er andra på Stork. Efter avslutat besök på Stork finns det plats i min bil från Stork till Ekenberg om någon är i behov av det. Ska bli mycket spännande med en träff!// Ola

Kommentera:

• Nando
    svarade
    Låter toppen! Jag har pm:at dig mina kontaktuppgifter.

/Nando

Kommentera:

• Ekenberg
    svarade
    Ja, hej igen. En liten uppdatering med förslag om tid.

Nando kommer med tåget 13:45 till Gbg station. Vad säger ni om vi gör en första träff där för alla som känner att det kan passa, ni som bor i och nära Gbg och tänker åka kollektivt borde ju kunna hamna där. Jag finns på stationen med bil vid denna tidpunkt, så kan vi gemensamt åka till Stork Zoo, jag har förvarnat att vi kommer. Ni som kommer med bil kan ju då om ni vill möta upp vi stork zoo direkt runt tvåtiden. Stork zoo är en liten butik så kanske en timme där är lagom och nästa tidpunkt skulle kunna bli hemma hos mig vid halv fyra, kaffe och kaka trevliga samtal tills maten är klar, ja och sedan är det ju bara att se hur länge vi pratar akvarium och när ni vill tillbaka hem eller till hotell, så löser vi säkert de transporter som behövs då. De som vill till Nol innan har ju gott om tid för detta.

Och till alla er som fortfarande inte bestämt sig, häng på vetja , det kommer att bli jättetrevligt.

Kommentera:

• PiaJo
    svarade
    Vad roligt!

Kommentera:

• PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Ekenberg Visa inlägg

Jättekul Pia . Hade nog lite hoppats på det
    Skall bli kul!

Kommentera: