En timme senare är glädjen mer frustration. Måste klura på ett bra sätt att fånga dem. Tror man måste vara 2, en som håller stenkoll på den räkan som skal fångas och en som försöker suga upp den. Trodde jag var förberedd på att de simmar som galningar, men detta är ju nästan overkligt
/Helena,
Zoopets norska inslag. Har en salig blandning av stort och smått, vått och torrt.
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Det jag saknar är en film hur det såg ut när Helena försökte fånga dessa miniprojektiler. Kan man få be om det nästa gång. För jag fattar ju att detta är början på HWH´s Amanobreeding Companys historia.
Det jag saknar är en film hur det såg ut när Helena försökte fånga dessa miniprojektiler. Kan man få be om det nästa gång. För jag fattar ju att detta är början på HWH´s Amanobreeding Companys historia.
Det ver inte så spektakulärt när jag väl hittade rätt verktyg, en öronsköljblåsa.
Men jag räknar nu försök 1 som avslutat på dag 30 då jag idag ploppar i 12 räkor i ett växtkar. Det är en del larver kvar, så ca 20 blir det nog i första omgången. Men självklart ska jag försöka igen.
/Helena,
Zoopets norska inslag. Har en salig blandning av stort och smått, vått och torrt.
Kommentar