Tips på algätande mal!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ciklidi
    • December 2011
    • 129

    #31
    Det var bara för att det var jag som sa det som Kjell hängde på för när det diskuterades snäckor strax före så sa han inget!
    Jag fattar inte att detta forum ska va så het på att trycka ner folk i skoskaften det borde i stället va bättre att i ett pm säga åt istället för att ofentligt göra narr av folk som jag på flera ställen sett att vissa gör!
    Jag tror inte att man vinner medlemmar på att tala in vilka idioter dom är och hur dålig dom är på sin hobby!
    Nu får jag säkert på skallen ingen eftersom detta definitivt inte hör till denna tråden!

    Kommentar

    • Ciklidi
      • December 2011
      • 129

      #32
      Otocinclus skulle bli mat omgående i mitt kar!
      Allt under 7-8 cm åker med på en gång.

      Kommentar

      • robbanbobban
        • February 2011
        • 407

        #33
        därav en ancistrus på 10 cm blir kanon
        http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=3010917

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48148

          #34
          Ursprungligen postat av Ciklidi
          Men Kjell titta i tråden!
          Dom pratade om snäckor också och vad jag vet så hör inte dom heller till malarter men det sa du inget om men när jag råkade skriva siames då var du som en hök direkt!
          Det var inte ens du som skrev om siamesiska algätare utan i så fall C. Ciklid, men mitt inlägg riktade sig inte mot vare sig C.Ciklid dig eller specifikt mot någon annan - utan mot samtliga i tråden som inte höll sig till ämnet.

          Eftersom det var ett stort antal som skrev om annat så kan jag naturligtvis inte hålla på och skicka PM till var och en av dom - utan det får bli en allmän uppmaning som riktar sig mot alla.

          I fortsättningen kommer jag att deleta samtliga inlägg som inte i sin helhet håller sig till ämnet. Om någon vill diskutera något annat så starta en tråd i en annan kategori.
          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          Arbetssätt...