Microrasbora erythromicron

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • tummen
    svarade
    Fina!
    Liknar ju M sp."galaxy" i kroppsformen, kanske att man skulle skaffa några....

    Lämna en kommentar:


  • landstrykeren
    svarade
    Ja de är riktigt fina, synd att dom är skygga

    Lämna en kommentar:


  • Mamma Mia
    svarade
    Liten uppdatering: E. är ju mycket skygga och lättskrämda. Av en slump märkte jag dock, att när de blev fler och fick flytta till en större burk, så syns de mer. Kanon! De är så otroligt fina!

    Lämna en kommentar:


  • landstrykeren
    svarade
    Jag har sånna 11st, fick dom förra veckan, dom verkar trivas bra men jag fick tyvärr bara hannar

    Lämna en kommentar:


  • Isolde81
    svarade
    Vågar man handla dem där egentligen... Men det kanske blir dyrt om man beställer hem via någon annan butik.
    Senast redigerad av Isolde81; 21 February 2007, 14:11.

    Lämna en kommentar:


  • Maria - Sjöjungfru
    svarade
    Ursprungligen postat av Lenmar
    Såg dem på Zookompaniet i Gamlestan för några veckor sedan. Vet inte om de finns kvar eller inte...
    Finns kvar

    Lämna en kommentar:


  • Lenmar
    svarade
    Ursprungligen postat av Isolde81
    Förlåt om jag norpar tråden lite... Jag har aldrig haft dem men är mycket sugen på att skaffa mig ett litet gäng. Vad fick du ge för dem? Har du några andra fiskar ihop med dessa?

    Vet någon vart man kan hitta dessa småttingar i fin vigör i Göteborg?
    Såg dem på Zookompaniet i Gamlestan för några veckor sedan. Vet inte om de finns kvar eller inte...

    Lämna en kommentar:


  • tummen
    svarade
    Ursprungligen postat av Isolde81
    Förlåt om jag norpar tråden lite... Jag har aldrig haft dem men är mycket sugen på att skaffa mig ett litet gäng. Vad fick du ge för dem? Har du några andra fiskar ihop med dessa?

    Vet någon vart man kan hitta dessa småttingar i fin vigör i Göteborg?
    En BRA affär skall ALLTID kunna ta hem dem på "bestälning" till ivriga kunder.... bara en fråga om tid och pengar....

    Lämna en kommentar:


  • Isolde81
    svarade
    Förlåt om jag norpar tråden lite... Jag har aldrig haft dem men är mycket sugen på att skaffa mig ett litet gäng. Vad fick du ge för dem? Har du några andra fiskar ihop med dessa?

    Vet någon vart man kan hitta dessa småttingar i fin vigör i Göteborg?

    Lämna en kommentar:


  • Mamma Mia
    startade ett ämne Microrasbora erythromicron

    Microrasbora erythromicron



    Har införskaffats idag, på allas vår favvoaffär för små roliga fiskar! De hade just kommit i frigolitlåda, och den här gruppen verkade riktigt fin. Sitter just nu och koppar in dem mycket långsamt, i mörker.

    Är det fler än Azur som har/haft dem?
Arbetssätt...